خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت :دانشگاه ها در راستای کار فرهنگی باید تخصصی و عملیاتی در مقابله با جنگ نرم دشمن گام بردارند.
کد خبر: ۸۹۳۶۳۰۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱

دانشگاه‌ها تخصصی و عملیاتی در مقابله با جنگ نرم دشمن گام بردارندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در جلسه ستاد پشتیبانی بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند که با حضور روسا و مسئولین فرهنگی دانشگاه ها برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات بسیار خوب و موثر دانشگاه ها در پیشبرد کارهای بسیج و با توجه به فلسفه وجودی بسیج و سپاه بیان داشت: امروز در شرایطی هستیم که وظایف سپاه و بسیج به مراتب سخت تر از هر زمان دیگری است.

وی افزود: از مهمترین این وظایف که دغدغه اصلی مقام معظم رهبری نیز هست مقابله با تهاجم فرهنگی یا جنگ نرم است و قشری که بیشترین آسیب را در این جنگ فرهنگی می‌بیند قشر جوان است که اکثراً در دانشگاه ها هستند و این وظیفه ما است که جلوی این تهاجم را بگیریم .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه به برنامه‌ها و مناسبت‌های پایانی سال جاری با محوریت پنج برنامه اشاره کرد و گفت: شرکت دانشجویان و جوانان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی یکی از راه‌های دور ساختن این قشر از جنگ نرم و تهاجم فرهنگی است.

وی اضافه کرد: دومین راهپیمایی پیش‌رو راهپیمایی ۱۳ آبان است که باید دانشجویان را برای حضور باشکوه در این راهپیمایی تشویق و ترغیب کرد و برنامه ریزی مناسبی در سطح شهرستان برای این مناسبت صورت گیرد که این برنامه به بهترین نحو ممکن انجام شود .

کریمی تصریح کرد: هر ساله در 16 آذر ماه به مناسبت روز دانشجو برگزاری یادواره شهدای دانشجو را داشتیم اما امسال بنا داریم این یادواره را کمی زودتر و در روز شهادت امام رضا( ع) برگزار کنیم .

وی ابراز داشت: یکی از راه‌هایی که می‌توان نسل بعد از انقلاب و جنگ تحمیلی را با فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت طلبی آشنا کرد بحث فضاسازی و استفاده از آموزه های پیشکسوتان دفاع مقدس و یادواره‌های شهدا است .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذر ماه در محل مصلی شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه هر ساله در سطح شهرستان نهاوند در هفته بسیج برگزار می شود و همه بسیجیان در این روز میثاقی دوباره با امام(ره) و رهبری خواهند بست .

وی با اشاره به اینکه وحدت رویه در مباحث پیشنهادی بسیار تاثیرگذار است، افزود: قصد داریم جشن وحدت حوزه و دانشگاه را نیز در سالروز وحدت حوزه و دانشگاه برگزار کنیم .

کریمی در پایان با بیان اینکه مصداق کار فرهنگی مفهوم «آتش به اختیار» مقام معظم رهبری است، گفت: در راستای کار فرهنگی با توجه به اینکه اهداف دانشگاه‌ها یکی است باید چالشی و تخصصی و عملیاتی عمل کنیم و در یک مسیر گام برداریم تا به سر منزل مقصود برسیم و بتوانیم در مقابل جنگ نرم دشمن بایستیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات