خبرهای داغ:
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای خبر داد
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با بیان اینکه در حال حاضر 4 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح کشور داریم، گفت: برای اتمام این پروژه‌ها 11 میلیارد تومان نیاز است که رقم قابل توجهی است.
کد خبر: ۸۹۳۶۲۹۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۸

وجود 4  هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشوربه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، محمدرضا داورزنی در مراسم افتتاح و بازگشایی استخر تختی ملایر با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های اصلی وزرات ورزش و جوانان توسعه زیرساخت‌های ورزشی کشور است، اظهار داشت: اگر بتوانیم امکاناتی را در شهرها و بخش‌های مختلف ایجاد کنیم تا مردم از آن امکانات ورزشی استفاده کنند در ابعاد مختلف هم ورزش همگانی که باعث سلامت و نشاط مردم است و هم ورزش قهرمانی که ایجاد فرصتی برای کشف استعداد و پرورش و تقویت تیم‌های ملی کشور است، رشد می‌کنیم .

وی با بیان اینکه یکی از تلاش‌های وزارت ورزش و جوانان اتمام پروژه‌های نیمه تمام در سطح کشور است، افزود: این پروژه ها در خدمت ورزش قهرمانی و همگانی قرار خواهد گرفت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای عنوان کرد: امسال تدبیری اتخاذ شده و نمایندگان مجلس کمک کردند که از 27 صدم درصد ارزش افزوده سهمی به ورزش اختصاص پیدا کند .

وی با بیان اینکه در حال حاضر 4  هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح کشور داریم که برای اتمام این پروژه‌ها 11 میلیارد تومان نیاز است و این میزان، رقم قابل توجهی است، گفت: این رقم کمک می‌کند تا ما پروژه های نیمه تمام را در سطح کشور تمام کنیم و امروز نیز برنامه وزارت ورزش این است .

داورزنی با اشاره به اینکه دولت به تنهایی نمی‌تواند این پروژه‌ها را به اتمام برساند، گفت: هدف ما این است که بتوانیم با کمک بخش خصوصی این پروژه‌ها را به سرانجام و اتمام برسانیم.

وی افزود: تلاش ما این است که ضمن بازدید پروژه‌ها را مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم از بخش خصوصی در پروژه‌ها استفاده کنیم .

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای ابراز داشت: امید است مجموعه ورزشی 5هزار نفری ملایر نیز زودتر به بهره برداری برسد و در خدمت مردم قرار بگیرد .

وی با بیان اینکه تمرکز وزارتخانه تقویت رشته‌های مدال آور و رشته‌های پایه‌ای است، افزود: در حال آماده سازی تیم‌ها برای حضور در المپیک 2020 و مسابقات جهانی 2018 هستیم.

داورزنی ابراز داشت: به دنبال مشارکت مردم در اتمام پروژه‌ها هستیم که پروژه‌ها به دست مردم تمام شود و به دست خودشان هم به بهره برداری برسد و این یکی از بحث های جدی وزارتخانه است که با کمک نمایندگان مجلس و نهادها و ارگان‌های مختلف بتوانیم این شرایط را در کشور ایجاد کنیم تا هرچه زودتر این پروژه ها به بهره برداری برسد .

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های ما این است که از فدراسیون فوتبال حمایت کنیم که تیم ملی فوتبال بتواند با قدرت بیشتری در مسابقات روسیه شرکت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات