فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زابل گفت: با برگزاری یادواره شهدا افتخار کوچه ها فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه ترویج می شود
کد خبر: ۸۹۳۶۲۶۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۸
به گزارش خبر گزاری بسیج از سیستان و بلوچستان سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی در حاشیه برگزاری یادواره شهدا افتخار کوچه‌ها به خبرنگار اوشیدا گفت: یادواره شهدا افتخار کوچه، آبرو محله با محوریت گرامیداشت مقام شهدای دفاع مقدس، ترور وشهدای مدافع حرم در ده محله شهرستان زابل برگزار می‌شود.

ثمره حسینی ضمن بیان رشادت‌های شهدا در دفاع از کشور عنوان کرد: شهدا از جان خود گذشتند تا ارزش‌های انقلاب در جامعه پایدار بماند وثمره ایثار و از خود گذشتگی آن‌ها امنیت امروز جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: درک و شناخت مقام و منزلت شهدا در گرو آشنایی با سبک زندگی آنان است واین امر با برگزاری یادواره شهدا و عمل به وصیت نامه گهربار آن‌ها محقق می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران شهرستان زابل خاطرنشان کرد: شهدا الگوی واقعی جامعه هستند و یادواره شهدا افتخار کوچه ابرو محله در جهت معرفی هرچه بیشتر شهدا وترویج فرهنگ ایثار شهادت برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: شهدا از جان ارزشمند و شیرین خود گذشتند تا امروز امنیت و آرامش از آن ملت ایران باشد بنابراین باید با الگوگیری از آن‌ها و به کارگیری سیره و روش آنان در زندگی در مسیر صحیح قرار گرفت.

ثمره حسینی تصریح کرد: با برپایی یادواره شهدا علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان در حقیقت تنها بخشی از حق آنان که بر دوش یکایک ملت ایران است ادا می‌شود.
ارسال نظرات