معاون فرهنگی واجتماعی سپاه پاسداران گفت: عظمت، ابهت و معرفت الهی ایران اسلامی دشمن را به لرزه انداخته است
کد خبر: ۸۹۳۶۲۶۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان؛ سردار محمدرضا نقدی در پنجمین سالگرد سردارشهید حاج حبیب لک زایی و شهدای وحدت، خدمت، امنیت و شهدای شهرستان نیمروز عنوان کرد: شهدا انسان‌های پاک و گوهر‌های نایابی هستند به طوری که در بین هفت میلیارد نفر جمعیت مشابه آن‌ها وجود ندارد چرا که در تمامی ابعاد نیک شخصیتی رشد داشته اند.

وی افزود: شهید لکزایی همانند کوه در زیر آماج تیر دشمن قرار گرفت به طوری که ۱۵۰ ترکش در بدن او وجود داشت، اما با این حال از مسیر جهاد دست برنداشت.

سردار نقدی تصریح کرد: شهید لکزایی در میان محرومان می‌نشست و آستین همت برای آن‌ها بالا می‌زد، شب زنده داری، مناجات و معرفت الهی از جمله خصوصیات این شهید ارزشمند بود به طوری که میدان دار تبیین فرهنگ شهدا و امر به معروف و نهی از منکر بود.

وی با بیان اینکه تواضع و فروتنی و تلاش در جهت محرومیت زدایی از دیگر خصوصیات بارز شهید لکزایی بود، خاطرنشان کرد: شهید لکزایی جوانان بسیاری را تربیت کرد به طوری که افتخارات عظیم آفریدند.

وی افزود: در تمام نقاط دنیا اگر یک تروریست با کمربند انتحاری مشاهده شود حتی نیرو‌های امنیتی و انتظامی آن کشور از تروریست فاصله می‌گیرند تا آسیب نبینند، اما در سیستان وبلوچستان جوانان مومن و با خدایی هستند که با دلاورمردی و غیرت و ایثار و از خودگذشتگی تروریست مسلح به جلیقه انفجاری را در آغوش می‌گیرد تا آسیبی به مردم وارد نشود.

سردار نقدی اظهار کرد: بسیج مردمی در عراق ایجاد شد که هیچ نیروی نظامی توان مقابله با آن را ندارد که این بسیج ثمره درس‌های منحصر به فردی است که شهدای بزرگوار به جهانیان داده اند.

وی با عنوان اینکه شهدای انقلاب و دفاع مقدس آمریکایی‌ها را وحشت زده است، بیان کرد: هر روزی که رئیس جمهور آمریکا پشت تریبون قرار می‌گیرد از ایران سخن می‌گوید چرا که ایران اسلامی بساط استکبار جهانی را با آموزه‌های منحصر به فرد خود به آتش کشیده و برانداز کرده است.

معاون فرهنگی واجتماعی سپاه پاسداران تصریح کرد: رهبر انقلاب هوشمندانه فرمودند که مسئله‌ای با مذاکره حل نخواهد شد چرا که آمریکا عهد شکن است، اما با این حال اجازه دادند که مذاکرات انجام شود تا به همگان ثابت شود که آمریکا به هیچ وجه قابل اعتماد نیست.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها یک دیوانه را در راس امور خود قرار داده اند بنابراین هیچ کس به آن‌ها اعتماد نخواهد کرد، ترامپ براساس خواست صهیونیست بین الملل نقش دیوانه را بازی می‌کند تا بتواند به راحتی عهدشکنی کنند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه لکزایی‌ها ثابت کردند که نباید دم از مذاکره و نرمش زد، اضافه کرد: امروز حجت بر همگان تمام شده بنابراین باید راه شهدا را ادامه داد و با وحدت و انسجام دستاورد‌های شهدا را حفاظت و حراست کرد.

وی تاکید کرد: استکبار جهانی تلاش مضاعفی برای ایجاد شکاف و تفرقه در بین مردم ایران دارد و در حال حاضر تفرقه افکنی را به اوج خود رسانده تا با ایجاد تفرقه قومی و مذهبی راه‌های نفوذ را برای خود باز کند.

وی در پایان افزود: دشمن از سپاه و بسیج وحشت دارد چرا که پیشرفت‌های این مکتب را به خوبی مشاهده می‌کند.
ارسال نظرات