خبرهای داغ:
مراسم دومین سالگرد شهادت مدافع حرم استاد شهید«مجید صانعی موفق» در همدان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۲۵۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۸

مراسم دومین سالگرد شهید «مجید صانعی موفق» در همدان برگزار شدبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مراسم دومین سالگرد شهادت مدافع حرم استاد شهید«مجید صانعی موفق» با حضور خانواده شهدا و مردم دارالمومنین و شهیدپرور همدان در گلزار شهدا  بر مزار مطهر این شهید والامقام برگزار شد.

مردم ولایت‌مدار همدان با حضور در این مراسم ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و نثار فاتحه به روح پر فتوح شهید «صانعی» یاد و خاطر این شهید والامقام را گرامی داشتند.

در این مراسم معنوی  مصطفی روحی از مدافعان حرم و همرزمان شهید  ضمن بیان خاطراتی از شهید «صانعی» به ضرورت حضور مدافعان حرم در جبهه های مقاومت اشاره کرد.

برگزاری ایستگاه صلواتی، مداحی و مرثیه سرایی از دیگر محورهای این مراسم بود.

به گزارش بسیج، شهید «مجید صانعی موفق» عضو گردان 161 امام حسین(ع) همدان در 25 مهرماه سال 94  در راه دفاع از حرم آل‌الله در نبرد با تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

شهادت این پاسدار غیور ایرانی در کیلومترها دورتر از میهن اسلامی نشان از ادامه راهی است که شهیدان انقلاب و دفاع مقدس با بصیرت طی کردند و امروز نیز جوانان ایران اسلامی با تبعیت از ولایت با بصیرتی بالا برای دفاع از مرزهای اعتقادی به‌پا خاسته‌ و جان خویش را در طبق اخلاص گذاشته و از حریم اهل‌ بیت (ع) دفاع می‌کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات