سید ساجد یعقوبی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج اردبیل:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بسیج اردبیل گفت: علم امام حسین(ع) هیچ وقت بر روی زمین نمانده و هم‌اکنون نیز مدافعان حرم پرچمداران واقعی نهضت عاشورا هستند.
کد خبر: ۸۹۳۶۲۴۸
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۸

مدافعان حرم پرچمداران واقعی نهضت عاشورا هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین نوری بعد از ظهر امروز در دیدار با جانباز و رزمنده مدافع حرم حسن شیری در اردبیل اظهار داشت: علم امام حسین(ع) هیچ وقت بر روی زمین نمانده و هم‌اکنون نیز مدافعان حرم پرچمداران واقعی نهضت عاشورا هستند که با رشادت‌ها و فداکاری‌های انجام یافته و با گذشت از جان و مال خود این مهم را به اثبات رسانده‌اند.

وی افزود: آزادی سوریه از دست تروریست‌های داعش مدیون ایثارگری‌های مدافعان حرم است و کسانی که برای دستیابی به آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی و نهضت حسینی گام برمی‌دارند از هیچ چیزی واهمه ندارند و برای دستیابی به اهداف مورد نظر رشادت‌ها و فداکاری‌های خود را به اثبات می‌رسانند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بسیج اردبیل گفت: ما مدیون بزرگواری‌ها و رشادت‌های شهدای والامقامی هستند که طعم شیرین شهادت را به زندگی در دنیا ترجیح دادند و اجازه ورود دشمنان به مرزها و حریم ایران اسلامی را ندادند که این مایه افتخار بزرگی برای ما است و نباید به هیچ وجه دست کم گرفته شود.

نوری بیان کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان را مدیون خون شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هستیم و ولایتمداری و تبعیت از ولی فقیه نیز دو شاخصه اصلی مدافعان حرم است که این خصیصه‌های مدافعان حرم باید در بین تمام جوانان کشورمان ترویج یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای پاسداشت از ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی دست یابیم.

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی هیچ گاه با شکست برخورد نمی‌کند چرا که ملتی که برپاخاسته از جهاد و شهادت باشد می‌تواند به نقطه اوج معنویت دست یابد و سبب ذلیل شدن دشمنان و استکبار جهانی است و به همین جهت که کشور ما برای احیای نهضت حسینی شکل گرفته به این حقیقت دست یافته و بر همین معیار حرکت خواهد کرد.

ارسال نظرات