سید ساجد یعقوبی
معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: شهرک صنعتی هشجین خلخال پس از اجرایی شدن می توان سدی در برابر مهاجرت اهالی این منطقه به شهرهای بزرگ باشد و فعالیت سرمایه گذاران در این ناحیه صنعتی از بیکاری در این شهر جلوگیری خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۳۶۲۴۵
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

ناحیه صنعتی هشجین سدی در برابر مهاجرت اهالی است
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، علی یزدانی معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در حاشیه مراسم کلنگ زنی شهرک صنعتی هشجین شهرستان خلخال تصریح کرد: فاز اول احداث شهرک صنعتی هشجین در مساحت 5 هکتار و در فاز دوم 9 هکتار  در منطقه دوزلر این شهر اجرا خواهد شد و بودجه ناحیه صنعتی شهر هشجین طبق اعتبارات ملی به ثبت رسیده و با ثبت قرار داد با پیمانکار ، ساخت این مجموعه صنعتی آغاز می‌شود.

وی افزود: این ناحیه صنعتی پس از اجرایی شدن می توان سدی در برابر مهاجرت اهالی این منطقه به شهرهای بزرگ باشد و فعالیت سرمایه گذاران در این ناحیه صنعتی از بیکاری در این شهر جلوگیری خواهد کرد.

وی بیان کرد: یکی از برنامه های سازمان صنعت معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی ایران فراهم ساختن زیرساخت های لازم برای توسعه صنعت است و معافیت های مالیاتی چندین ساله، فراهم نمودن زیرساخت های لازم، تسهیلات کم بهره و سایر مشوق ها را از جمله مزیت های سرمایه گذاری در این شهرک عنوان نمودند.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: یکی از مطالبات اصلی مردم هشجین شهرستان خلخال احداق شهرک صنعتی بود که امروز کلنک ساخت این شهر به زمین خورد.

همچنین در ادامه این مراسم علی نظری شیخ احمد رئیس شهرک های صنعتی استان اردبیل نیز با دعوت سرمایه گذاران به منطقه و شهرستان به سرمایه گذاری در بخش از آمادگی این اداره برای تامین زیر ساخت های لازم این شهرک خبر داد.



4ناحیه صنعتی هشجین سدی در برابر مهاجرت اهالی است

ناحیه صنعتی هشجین سدی در برابر مهاجرت اهالی است

ارسال نظرات