شهردار منتخب تبریز در بازدید از مسیر حاشیه‌نشین شمال شهر تاکید کرد؛
شهردار منتخب تبریز از بخش‌هایی از مسیرهای حاشیه‌نشین شمال شهر بازدید کرده و در جریان اقدامات و برنامه‌های شهرداری منطقه یک قرار گرفت.
کد خبر: ۸۹۳۶۲۱۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، ایرج شهین‌باهر در جریان این بازدید، تاکید کرد که توجه به مناطق حاشیه‌نشین باید بیشتر و زیربنایی‌تر باشد.

وی خاطرنشان کرد: معضل حاشیه‌نشینی، یک مقوله بین‌ بخشی است که حل آن، نمی‌تواند تنها با امکانات و قابلیت‌های شهرداری حل شود؛ عموم دستگاه‌های خدمت‌رسان، باید در این مورد اثرگذار باشند و کاربری‌های حوزه خود را در مناطق حاشیه‌نشین، سریع‌تر تعیین و تکلیف کنند.

 شهین‌باهر تاکید کرد: برای حل مشکلات پیش رو و چالش‌های موجود، هماهنگی و همسویی مجموعه‌های خدمت‌رسان  ضروری است تا خدمات موثری به ساکنین این مناطق ارائه شود.

وی افزود: هدف بنیادی در این مورد، باید رفع مشکلات و چالش‌ها مطابق اولویت‌بندی مشخص باشد تا شاهد تامین رضایت حداکثری ساکنین این مناطق باشیم.

مولاخواه، شهردار منطقه ۱ تبریز نیز در این بازدید، احداث پله در کوچه‌های شیبدار، لکه گیری، آسفالت اساسی، جلوگیری از ساخت‌و‌ساز غیرمجاز، جمع آوری منظم زباله و نخاله از اقدامات این منطقه در بافت حاشیه‌نشین خواند.

شهردار منطقه یک تبریز گفت: با توجه به وسعت مناطق حاشیه نشینی در سطح این حوزه، سعی شده تا با انجام پروژه‌های مختلف و اقدامات اساسی و زیربنایی، فاصله موجود بین مناطق کاهش داده شود.

ارسال نظرات