یادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: در عملیات محرم از چادر رزمندگان که سرکشی می کردیم همان حال و هوای خیمه های کربلا را داشتند.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۸۹
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ سردار کریم نصر از فرماندهان لشگر عملیاتی44 قمر بنی هاشم (علیه السلام) در یادواره شهدای شهرستان بروجن که همزمان با سالگرد عملیات والفجر4 برگزار شد، ابتدا ضمن تسلیت این ایام گفت: اولین عملیاتی که یگان قمر بنی هاشم (علیه السلام) انجام داد، عملیات محرم بود که رزمندگان در آن عملیات خوش درخشیدند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و حضرت امام خمینی (ره) در مورد عاشورا گفت: ما در انقلاب نیز عاشورایی عمل کردیم و همه شعار های ما نیز عاشورایی بود.

سردار نصر ادامه داد: با اشاره به خاطراتی از رزمندگان تیپ 44 قمر بنی هاشم (علیه السلام) اظهار کرد: در عملیات محرم از چادر رزمندگان که سرکشی می کردیم همان حال و هوای خیمه های کربلا را داشتند و همیشه زمزمه های دعا و قرآن و ...، به گوش می رسید.

این جانباز دوران دفاع مقدس ادامه داد: در اکثر عملیات های دوران دفاع مقدس همیشه نیروها و تجهیزات دشمن ازما بیشتر بود؛ ولی رزمندگان با خلوص نیتی که داشتند پیروز میدان بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دلاوری های مدافعان حرم گفت: در موقعی که داعش پشت دروازه کاخ ریاست جمهوری سوریه رسیده بود همه گفتند کار تمام شد و سوریه سقوط کرده است؛ اما مقام معظم رهبری فرمودند کار تمام نشده و دفاع کنید و دیدید که پیروز شدیم .

فرمانده دوران دفاع مقدس در پایان به این نکته اشاره کرد، که هر جا به مردم تکیه کردیم و روی آن ها حساب کردیم پیروز شدیم و هرجا برعکس عمل کردیم شکست خوردیم.

گفتنی است: یادواره شهدا و گردهمایی رزمندگان شهرستان بروجن با حضور یادگاران دفاع مقدس، خانواده معظم شهداء،  اقشار مختلف مردم و مسئولین در سالن شهید تندگویان شهر بروجن برگزار شد.

 

ارسال نظرات