حدود 182 میلیون تومان حق بیمه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدابنده که مشمول دریافت این خدمت از این نهاد هستند، در شش‌ماهه نخست امسال پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۸۹۳۶۱۲۰
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه خدمات این نهاد در بخش‌های مختلف به مددجویان تحت حمایت ارائه می‌شود، گفت: رویکرد کمیته امداد در خدمت‌رسانی به جامعه هدف توانمندسازی و خروج آن‌ها از چرخه حمایتی این نهاد است .

ذبیح‌الله غفاری افزود :یکی از خدمات اثربخش کمیته امداد در حوزه توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت این نهاد واریز حق بیمه مددجویان مشمول دریافت این خدمت است.

وی بابیان اینکه با رویکرد توانمندسازی حق بیمه 309 نفر از زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدابنده در شش‌ماهه نخست امسال پرداخت‌شده است ، اظهار داشت: حدود 182 میلیون تومان حق بیمه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدابنده که مشمول دریافت این خدمت از این نهاد هستند،در شش‌ماهه نخست امسال  پرداخت‌شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه با واریز حق بیمه زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال زمینه توانمندی آن‌ها درزمان مشخص با برقراری مستمری بازنشستگی از طریق سازمان تأمین اجتماعی فراهم می‌شود، افزود: بر اساس آمارهای موجود 18 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان خدابنده در شش‌ماهه نخست امسال از طریق برقراری مستمری تأمین اجتماعی توانمند شده و از چرخه حمایتی  این نهاد خارج‌شده‌اند.

 

ارسال نظرات