خبرهای داغ:
همایش سالانه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با حضور کارکنان ستاد و نواحی مقاومت بسیج استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۶۰۶۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، همایش سالانه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با حضور کارکنان ستاد و نواحی مقاومت بسیج استان برگزار شد.

حجت الاسلام نوفرستی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) در این همایش گفت: سپاه به عنوان مجموعه ای است که برای جامعه الگو ارائه کرده است.

وی گفت: ما امروزه باید بصیرت خودمان همچنین بصیرت مجموعه را افزایش دهیم تا این فرصتی را که در دست داریم برای آماده سازی زمینه برای حاکمیت امام زمان (عج) در جهان استفاده کنیم.

حجت الاسلام نوفرستی بیان داشت: ما باید زندگی فردی، اجتماعی، سیاسی خود را با امامان تنظیم کنیم و این فقط اختصاص به زمان ائمه ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: همه ائمه رسالت داشتند تا حکومت اسلامی تشکیل دهند، اگر بخواهیم زندگی ائمه را به صورت بریده بریده ببینیم نمی توانیم به این نتیجه برسیم اما وقتی کل این 250 سال از 10 هجری تا 260 هجری را ملاحظه می کنیم به سه صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت امامان در حال زمینه سازی برای این امر بوده اند.

در پایان از کارکنان و رده های برتر و برگزیده در جشنواره مالک اشتر سپاه انصارالرضا (علیه السلام) تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها