شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در استان سمنان ضمن محکوم ساختن اقدام زشت و ترامپ پسند این عناصر - که در خانه ملت سنگر گرفته و به قلب ملت شلیک می کنند- علی الخصوص به آقای همتی هشدار می دهد که مجلس بزرگداشت خانواده معظم شهدا را با مطامع باندی و جناحی خویش نیالاید.
کد خبر: ۸۹۳۶۰۳۳
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی استان سمنان؛ شورای هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه های آزاد اسلامی استان سمنان پیرو سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا و حرکت ناشایست نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان سمنان بیانیه ای را صادر نمود که متن بیانیه به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَن تَرضى عَنكَ اليَهودُ وَلَا النَّصارى حَتّى تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم قُل إِنَّ هُدَى اللَّهِ هُوَ الهُدى وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذي جاءَكَ مِنَ العِلمِ ما لَكَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِيٍّ وَلا نَصيرٍ﴿بقره:۱۲۰﴾
هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی و) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.

بار دیگر سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در توهین به ملت بزرگ و شریف ایران و تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از فتنه گران سال ۸۸ نقاب از چهره بدون رتوش شیطان بزرگ برداشت.
پس از برجام، بدعهدی مستکبران آمریکایی و اعمال تحریم های گوناگون، صدق کلام رهبر معظم انقلاب را به همگان نشان داد که: " آمریکا قابل اعتماد نیست".
خوش خیالانی که با اعتماد به امضای آقای کری ادعا می کردند تمامی تحریم ها در همان روز اجرای برجام تماما و بالمرّه لغو خواهد شد، اینک باید فهمیده باشند که حتی ذره ای با ماهیت زیاده طلب استکبار و الفبای مذاکره با آن آشنایی ندارند.
مع الاسف در میانه این معرکه سخت و توان فرسا که ضرورت حفظ وحدت و انسجام ملی بیش از پیش احساس می شود، بعضی از نمایندگان بی بصیرت مجلس شورای اسلامی و از آن جمله آقای احمد همتی نماینده مردم سمنان،‌ مهدیشهر و سرخه به جای عمل به دستور الهی و جبران خطاهای گذشته و حرکت در مسیر حل مشکلات واقعی مردم، هماهنگ با عربده های گوش خراش آقای ترامپ و هیات حاکمه آمریکا به حمایت از سرکردگان فتنه ۸۸ برخاسته و نامه ای را امضا کرده اند که هدفی جز انحراف افکار عمومی از توجه به دشمن اصلی را تعقیب نمی کند و پیامدی جز شادی دشمنان ملت ایران نخواهد داشت.

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در استان سمنان ضمن محکوم ساختن اقدام زشت و ترامپ پسند این عناصر - که در خانه ملت سنگر گرفته و به قلب ملت شلیک می کنند- علی الخصوص به آقای همتی هشدار می دهد که مجلس بزرگداشت خانواده معظم شهدا را با مطامع باندی و جناحی خویش نیالاید.
عذرخواهی از موکلان به ویژه خانواده های محترم شاهد و اعلام پایبندی به خطوط قرمز نظام و عدم ایجادتنش، کمترین اقدام ایشان در مسیر جبران مافات خواهد بود.
شورای هماهنگی بسیج دانشجویی استان سمنان

ارسال نظرات