شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لامرد خطاب به ترامپ؛
در این بیانیه آمده است: ما مردم ایران در کنار یکدیگر ایستاده ایم و در راه مبارزه با صهیونیست جهانی قیام خواهیم کرد و برای زنده نگه داشتن نام خلیج فارس از جان خود دریغ نمی کنیم و همواره پشتیبان نظام و دولت خود در این مسیر خواهیم بود.
کد خبر: ۸۹۳۶۰۳۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور لامرد در واکنش به اظهارات ترامپ بیانیه ای صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

رهبر انقلاب: من معتقدم حتی اگر در مسئله هسته ای نیز  همان خواسته هایی را که آنها دیکته می کنند، قبول کنیم، باز هم تحریم ها برداشته نخواهد شد زیرا آنها با اصل انقلاب مخالفند.

 سخنان رهبر انقلاب قبل از انتخابات آمریکا که گفته بودند مردم از آن مرد بیشتر خوششان می آید، چون واقعیت گفتمان آمریکایی را روشن می کند، بار دیگر در یاوه گویی های ترامپ نمایان شد.

ترامپ که چند روز پیش با وقاحت تمام از کلمه ی جعلی و ساخته ی صهیونیستی خلیج ع ر ب ی به جای خلیج همیشه فارس استفاده کرد در اظهاراتی تند ایران را به حمایت از تروریسم متهم کرد .

ترامپ درحالی ایران را حامی تروریست و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را گروه تروریستی خواند که همه ی کشور های منطقه و آزادی خواهان جهانی می دانند حضور های بشر دوستانه سپاه در منطقه  و حضور نظامی  و مستشاری در کشور های عراق و سوریه در راستای حقوق بشر و مبارزه با تروریست های ساخت آمریکا بوده است و اگر نبود حمایت های سپاه پاسداران از کشور ها و مظلومین منطقه شاهد اتفاقات ناگوار انسانی و ضد حقوق بشر بیشتری در منطقه بودیم.

ما دانشجویان  بسیجی دانشگاه پیام نور لامرد همانند همه ی مردم ایران علاوه بر محکوم کردن سخنان ترامپ و دیگر حامیانش به آنها متذکر می شویم، ما مردم ایران در کنار یکدیگر ایستاده ایم و در راه مبارزه با صهیونیست جهانی قیام خواهیم کرد و برای زنده نگه داشتن نام خلیج فارس از جان خود دریغ نمی کنیم و همواره پشتیبان نظام و دولت خود در این مسیر خواهیم بود.

ارسال نظرات