خبرهای داغ:
نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا علت ناکامی‌های خود را خیمه انقلاب یعنی جایگاه ولایت فقیه و رهبری می‌داند و برای تضعیف این جایگاه بسیار تلاش کرده اما تاکنون راه به جایی نبرده، بنابراین سربازان خیمه انقلاب، سپاه را مورد هدف قرار داده است.
کد خبر: ۸۹۳۶۰۲۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

آمریکا برای تضعیف خیمه انقلاب سپاه را هدف گرفته است/ سپاه قلب نظام جمهوری اسلامی استاکبر رنجبرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد در خصوص سخنان ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا اظهار داشت: آمریکا در طول عمر انقلاب اسلامی ایران، از هر گونه مقابله، تحریم و تهدید، تضعیف و تلاش برای به حاشیه راندن نظام جمهوری اسلامی در عرصه جهانی و منطقه برای اختلاف‌اندازی در سطح داخلی استفاده کرده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده است.

وی افزود: امروز نتیجه تمام اقداماتش این است که در وضعیت اضطراب و عصبانیت قرار گرفته و هیچ کدام از برنامه‌هایش به نتیجه نرسیده است.

نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمله‌ای از شهید بهشتی خطاب به آمریکایی‌ها که مبنی بر اینکه «به آمریکا بگویید از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر»، بیان داشت: امروز این امر به وقوع پیوسته و سخنان ترامپ نه تنها تزلزلی در اراده ملت ایران ایجاد نمی‌کند بلکه موجب غرور و شور و شعف ملت ایران بود.

وی ادامه داد: اقدامات ترامپ نشان‌دهنده این است که جمهوری اسلامی ایران آن قدر درست وصحیح حرکت کرده و سیاست‌های اعمالی او هم در عرصه داخلی و هم عرصه بین‌المللی و منطقه‌ای موفق بوده که آمریکا در انزوا و عصبانیت قرار گرفته است.

* حیثیت و آبروی آمریکا با سخنرانی ترامپ به حراج گذاشته شد

رنجبرزاده تصریح کرد: تدابیر امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در جایگاه ولایت فقیه و همچنین اقدامات تمام نیروهای پا به رکاب رهبری برای اجرای سیاست‌های دقیق و درست توانسته است آمریکا را به چالش بکشد.

وی با بیان اینکه بخشی از حیثیت و آبروی آمریکا با سخنرانی ترامپ به حراج گذاشته شد و آوازه افول دولت آمریکا به گوش جهانیان رسید، گفت: این موضع‌گیری آمریکا آثار منفی برای خود آمریکا داشت چراکه نشان می‌دهد قابل اعتماد و پایبند به اصول و قواعد بین‌الملل نیستند و شورای امنیت را به رسمیت نمی‌شناسند.

نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آمریکایی‌ها هرکجا احساس کنند سیاست‌ها منطبق بر منافع سیاست‌های سازمان‌های بین‌الملل و قواعد تعهدات بین الملل منطبق برخواست و منافع آنها قرار ندارد حتما در مقابل آن ایستادگی می‌کنند، بنابراین اعتبار و حیثیت و آبروی آمریکا با سخنان رییس جمهورشان که به گوش جهانیان رسید مورد خدشه جدی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ما پیروز هستیم، ابراز داشت: روز پیروزی ملت ایران روزی بود که موضع‌گیری بسیار خصمانه در وضعیت اضطراب و تشویش خاطر از زبان رییس جمهور آمریکا شنیدیم و این یک میوه و ثمره بسیار ارزشمندی بود.

*مقاومت ملت ایران آمریکا در مسیر انحراف از قواعد بین‌الملل قرار داده است

رنجبرزاده یادآور شد: این همه تحمل سختی‌ها، مقاومت، ایستادگی و پایمردی ملت ایران به جایی رسیده که آمریکا را در مسیر انحراف از قواعد بین‌الملل قرار داده که از خط قرمزهای حقوق انسانی و بین‌المللی و منطقه‌ای و قواعد حقوق انسانی و بشری عدول کرده و در مدار دیگری آن را قرار داده است.

وی اظهار داشت: آمریکا در بدو پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کرده که ایران اسلامی را به هر صورت نادیده بگیرد و آن را تضعیف کند و برای این امر طراحی‌های مختلفی انجام داده از جنگ تحمیلی و بعد از آن حضورش در عراق و افغانستان و به وجود آوردن داعش و تضعیف کشور سوریه و قطع کردن محور مقاومت که هیچ کدام از این موارد نتیجه‌بخش نبود.

نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا نتوانست کاری از پیش ببرد، گفت: مقصر اصلی آن را نیز خیمه انقلاب یعنی جایگاه ولایت فقیه و رهبری می‌دانند و بسیار هم تلاش کردند که این جایگاه را تضعیف کنند و تاکنون راهی به جایی نبرده اند، بنابراین دشمن امروز سربازان خیمه انقلاب، سپاه را مورد هدف قرار داده برای اینکه تمام پیروزی‌های منطقه‌ای و بین المللی توسط عوامل سپاه پاسداران انجام می‌گیرد.

* همه ملت ایران سپاهی و بسیجی هستند

وی اضافه کرد: آنها نیز به تلقی خودشان اگر سپاه را هدف بگیرند و تضعیف کنند در واقع کشور را تضعیف کرده‌اند اما اینجا نیز مانند برنامه‌های گذشته خود دچار خطای استراتژیک جدی شدند و ملت ما را نشناخته‌اند چراکه سپاه ما عضو مشخص ندارد درست است که تعدادی از عزیزان لباس مقدس سبز سپاه را بر تن دارند و تحت عنوان سپاهیان اسلام و انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی دارند و زحمت می‌کشند و دشمنان انقلاب اسلامی را رصد می کنند اما این تعداد همین نیست که آنها تصور می کنند همه ملت ایران سپاهی و بسیجی هستند.

رنجبرزاده عنوان کرد: ما 20 میلیون نفر آماده شهادت در این کشور داریم و 80 میلیون نفر به تبع همان 20 میلیون با کمال افتخار لباس بسیجی و سپاهی بر تن می‌کنند و زمانی که احساس خطر کنند، اجازه نخواهند داد کوچک‌ترین خدشه‌ای به قلب نظام جمهوری اسلامی وارد شود.

وی با بیان اینکه قلب نظام جمهوری اسلامی سپاه پاسداران است وهمه ما حامی آن خواهیم بود، گفت: موضوع دیگر در خصوص موشک‌ها است که موشک‌های ما قابل مذاکره نیست.

نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ما در دفاع از کشور شمشیر خود راهیچ‌گاه بر زمین نخواهیم گذاشت، افزود: مجلس شورای اسلامی با ظرفیت بسیار بالایی از توان دفاعی و موشکی کشور حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: ما از رییس جمهوری که اخیرا یک موضع گیری بسیار درستی در این رابطه داشتند، خواستار این هستیم که در بودجه سال 97 تا آنجایی که امکان دارد بودجه سپاه و بودجه دفاعی کشور را افزایش دهد و در راستای وحدت بین مسلمانان در منطقه نیز تلاش کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات