رئیس بسیج مداحان کشور با اشاره به اهمیت وحدت جامعه اسلامی گفت: وحدت و همدلی بین ملت عزیزمان ضامن عزت و امنیت هر چه بیشتر کشورمان است.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۹۴
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،محمد فراهانی، رئیس بسیج مداحان کشور امروز در نخستین همایش نغمه سرایان آئینی اهل سنت که با حضور مسئولان کشوری در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، گفت: وحدت و همدلی بین مسلمانان به ویژه برادران اهل سنت و شیعه بهترین راه مقابله با دشمنان دین اسلام است، زیرا امروزه دشمنان با ایجاد گروه‌های تکفیری و تندرو می‌خواهند از این وحدت جلوگیری کنند.



وی افزود:وحدت و همدلی مسلمانان بهترین راه مقابله با دشمنان دین اسلام است.



این مقام مسئول با اشاره به فرمایشان رهبر انقلاب اظهارداشت: امام خامنه‌ای فرمودند؛ مهمترین قدمی که انقلاب برا‌ی ملت ایران برداشت عزت ملی بود و مظهر این عزت ملی امام راحل (ره) بودند و مهم حفظ این عزت است که در اختیار ما است.



فراهانی در ادامه با اشاره به سخنان امام شافعی (رض) در مورد حضرت علی (علیه السلام) تصریح کرد: امام شافعی (رض) در مورد حضرت علی (علیه السلام) فرمودند: هرکسی یکی از چهار خصلت این امام بزرگوار همچون زهد، علم، شجاعت و شرافت داشته باشد شایسته تکریم و احترام است.



وی با بیان اینکه امام شافعی (رض) به حضرت علی (علیه السلام) فراتر از محبت به او عشق می‌ورزید، بیان کرد: امام شافعی (رض) در اشعارش به اهل بیت پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) اشاره کرده است و در ابیاتی محبت خود را نشان داده است.



رئیس بسیج مداحان کشور در پایان با اشاره به اهداف برگزاری این همایش خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این همایش این بود که بیشتر نغمه سرایان اهل سنت به کشور معرفی شود.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات