خبرهای داغ:
مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با حضور مسئول بسیج دانشجویی کل کشور و فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی و مسئولین حوزه های دانشجویی و اساتید دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۸۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی آذربایجان غربی با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی و فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی و مسئولین حوزه های دانشجویی و اساتید دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم، سردار عابدین خرم فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، عنوان کرد: امروز از مسئولین و دست اندر کارانی که اهداف و نگرش انقلابی ندارند گله مند بوده و زمانی که در فضای تربیتی جامعه و انقلاب اسلامی قرار میگیرند نباید به سبک های غربی و انتشار آنها دست بزنند امروز نیاز اصلی در دانشگاه ها فردی انقلابی و فعال است.

داوود گودرزی رئیس سازمان بسیج دانشجویی نیز در این مراسم اظهار داشت: موتور محرک همه کار ها و رسیدن به قله انقلاب اسلامی دانشگاه است و باید دانشگاه نرم افزار های لازم را تدوین و تنظیم کرده و دیده بانی بکند که چه اتفاقی برای کشور در حال رخ دادن است و افت ها را شناسایی و مدیران آینده انقلاب را تربیت کند.

کاظم یکانی مسئول پیشین بسیج دانشجویی هم در سخنانی ابراز داشت: همه کارهایی که انجام شده است توسط دانشجویان بسیجی صورت گرفته و هر مشکلی پیش آمده از طرف ما بوده است و دو مورد را برای پیشبرد اهداف دانشجویی تاکید کردند که تلاش برای تربیت نیروی هم طراز انقلاب اسلامی و ایجاد چالش های انقلابی نقش آفرین برای دانشجویان تاکید کرد.

همچنین رحیم عباس زاده مسئول جدید بسیج دانشجویی در این مراسم اظهار داشت: از زحمات شبانه روزی آقای یکانی تقدیر و تشکر کرده و تلاش خود را در جهت پیشبرد هر چه بهتر اهداف بسیج دانشجویی از هیچ کاری مظایقه نمی کنم.

لازم به ذکر است که در این مراسم از زحمات کاظم یکانی مسئول پیشین بسیج دانشویی استان تقدیر و تشکر به عمل آمد و سرهنگ رحیم عباس زاده به عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی منصوب شد.

ارسال نظرات