فرمانده ناحیه مقاومت ارزوئیه درمراسم بدرقه دانش اموزان ابراز داشت: اصلی‌ترین هدف از این سفر معنوی را تجدید بیعت با شهدا و آرمان‌های شهدا قرار دهید انشاءالله خداوند توفیق دهد که همگی دستاورد‌های شهدا را که برای تحقق آن از همه چیز خود گذشتند سرلوحه کارمان قرار دهیم.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۷۹
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛در مراسم بدرقه دانش آموزان پسر شهرستان ارزوئیه  به مناطق عملیاتی راهیان نور ،سرگرد اسماعیل کاخ با بیان اینکه راهیان نور فرصتی طلایی را در اختیار نسل امروز قرار داده است افزودند: در این سفر کوتاه که شما دانش آموزان شیفته‌ی ارزش‌های انقلاب، دعوت شده اید نهایت بهره را ببرید و فرصت در اختیار گرفته را غنیمت بدانید.

فرمانده سپاه ارزوئیه بیان کرد: اصلی‌ترین هدف از این سفر معنوی را تجدید بیعت با شهدا و آرمان‌های شهدا قرار دهید انشاءالله خداوند توفیق دهد که همگی، دستاورد‌های شهدا را که برای تحقق آن از همه چیز خود گذشتند سرلوحه کارمان قرار دهیم.

فرمانده سپاه ارزوئیه راهیان نور را یک فرصت طلایی و یک قرارگاه فرهنگی در مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و خاطر نشان کرد: با وجود اینکه دشمن تمام هدف خود را روی عقاید نسل جوان و نوجوان قرار داده است، امروز ما هم باید همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در برابر هجمه‌های دشمن سنگرسازی نماییم.

سرگرد اسماعیل کاخ با عنوان اینکه راهیان نور سفری معنوی است افزودند: در این سفر کوله بار معنوی خود را فراهم نمایید چرا که شاهد رشادت‌ها و دلاوری مردانی خواهید بود که هشت سال مجاهدانه دفاع کردند تا امروز در امنیت و آسایش باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: انشاءالله دستاورد‌های این سفر معنوی توشه همیشگی راهتان باشد و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
ارسال نظرات