در چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی و با حضور امام جمعه مرند از پوستر چهادهمین جشنواره شعر کوثر مرند رونمایی شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۷۱
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی با قدردانی از مردم و مسئولان در برگزاری باشکوه و با امنیت مراسم دهه اول محرم گفت: حضرت امام حسین (ع) کشتی انسانیت برای همه بشریت است و فرهنگ عاشورا می تواند موجب وحدت مسلمانان باشد.

حجت الاسلام نعمت زاده با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره شعر کوثر، از همه اعضا خواست تا در راستای  هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره مذکور با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند همکاری  و مساعدت لازم را داشته باشند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند و دبیر شورای فرهنگ عمومی با اعلام خبر برگزاری چهاردهمین جشنواره شعر کوثر گفت : از جمله ویژگی های شاخص جشنواره سالجاری برگزاری آن در گستره شمالغرب کشور و همچنین تجلیل از یکی از پیشکسوتان شعر و ادبیات شهرستان است.

فرجی در ادامه خاطر نشان کرد: برای سهولت شرکت کنندگان جهت ارسال آثار، ثبت نام جشنواره به صورت اینترنتی و از طریق پرتال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند انجام می گیرد .

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی مرند آخرین مهلت ثبت نام و ارسال اولیه آثار به جشنواره را دوشنبه ٧ اسفند ماه ١٣٩٦ اعلام کرد و افزود: در تاریخ ١٧ اسفند ماه ٩٦  چهاردهمین جشنواره شعر کوثر به کار خود پایان خواهد داد.

در پایان چهارمین نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی  مرند از پوستر و فراخوان و پرتال ثبت نام جشنواره شعر کوثر توسط علیار راستگو و  امام جمعه  مرند و دیگر اعضای این شورا  رونمایی شد.

 

ارسال نظرات