خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي در بازدید از نمایشگاه کاریکاتور «ترامپیسم»:
نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي در حاشیه در بازدید از نمایشگاه کاریکاتو «ترامپیسم» تاکید کرد: همچنان که از طریق هنر می توان شعائر دینی و انقلابی را منتقل و در جامعه نهادینه کرد به همان زبان نیز می توان با استکبار جهانی و در راس آن امریکا و ترامپ برخورد کرد.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۶۶
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸

حجت‌ الاسلام سید محمدعلی آل‌ هاشم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با بیان اینکه هنرمندان رسالت و  وظیفه سنگینی در این خصوص دارند، گفت: همه هنرمندان باید در این زمینه ورود کنند و نه تنها کاریکاتوریست ها بلکه نویسندگان، شاعران و فیلمسازان و ... با خلق آثار ارزشمند هنری، چهره منفور و منحوس امریکا و اسرائیل و نوکران و مزدوران شیطان بزرگ را به جامعه معرفی کنند.

وی افزود: حرکت احمقانه ترامپ نه تنها نتوانست سپاه را از محبوبیت اندازد بلکه محبوبیتش را بین مردم چندین برابر کرده و موجب افزايش عزت و اقتدار ايران اسلامى و سپاه پاسداران در كل جهان شد.

حجت الاسلام آل هاشم خاطر نشان کرد: سخنان بیهوده ترامپ موجب شد همه سلایق کشور مقابل ترامپ متحد شوند و پیرو رهبری برای مقابله با دشمن از هیچ چیز هراس نداشته باشند.

امام جمعه تبریز اظهارداشت: ترامپ نظام اسلامی و نهادهای انقلابی و قانونی را مورد تهدید و تحریم قرار داده است ولی مردم ایران و آذربایجان پس از انقلاب در صحنه‌های مختلف نشان داده اند که هر جا تحریم و تهدید بیشتر شود، انسجام بیشتر شده است.

هنرمندان با زبان هنر با استکبار جهانی و امریکا مقابله کنند

هنرمندان با زبان هنر با استکبار جهانی و امریکا مقابله کنند

ارسال نظرات
پر بیننده ها