ناظر شورای فرهنگ عمومی استان بر ضرورت جمعیت شناسی در هر استانی تاکید کرد و گفت: باید با تهیه اطلاعات جامع و کامل از ترکیب جمعیتی هر شهرستان و استانی برنامه‌های متناسب با آن جمعیت تدوین و اجرا شود.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۶۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ پور علی در جمع ناظران شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های ٩ گانه استان افزود: هم اکنون در شورای فرهنگ عمومی کشور ٥ کارگروه تخصصی سرمایه اجتماعی، مسائل زنان و خانواده، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی و آسیب های اجتماعی تشکیل شده و تلاش می شود نظیر این کارگروه ها به زودی در شهرستانها نیز راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در شهرستانها یک سری مسائل وجود دارد که نمی توان با نگاه ملی به آن نگاه کرد بلکه باید اعضای شورای فرهنگ عمومی مسائل خاص هر شهرستانی را بررسی و در راستای آن کارگروه تخصصی تشکیل دهند.

پورعلی تصریح کرد: راه اندازی کارگروه های تخصصی می تواند در هماهنگی بیشتر اعضای شورای فرهنگ عمومی و رصد مسائل هر استانی نقش مهمی ایفا کند.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی کشور و ناظر شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طرحی در شورای فرهنگ عمومی کشور مطرح شده که بر اساس آن نشست مشترکی بین اعضای شورای فرهنگ عمومی کشور و شهرستانها برگزار و در آن به بحث و تبادل نظر پرداخته شود.

پورعلی بر تقویت ارتباط بین شورای فرهنگ عمومی کشور و استانها تاکید کرد و گفت: این ارتباط در قالب حضور ناظران می تواند بخوبی تقویت شود.

وی بر ضرورت جمعیت شناسی در هر استانی تاکید کرد و گفت: باید با تهیه اطلاعات جامع و کامل از ترکیب جمعیتی هر شهرستان و استانی برنامه های متناسب با آن جمعیت تدوین و اجرا شود.

ارسال نظرات