بیانیه بسیج اساتید؛

سپاه نوک پیکان مقابله جهان اسلام در برابر جهان کفر است

ظهور انقلاب اسلامی ایران در عصر حاضر، آغاز ندای بیداری اسلامی و حرکت به سوی تحقق وعده الهی برای غلبه حق بر باطل و استقرار حکومت مستضعفان را به گوش جهانیان رساند. این رویداد عظیم در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ رخ داد.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۲۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«الیوم برزالایمان کله الی الشرک کله»؛ امروز تمامی ایمان و شرک رو در رو شده اند. پیامبر اکرم (صلی ا..علیه و آله و سلم)

ظهور انقلاب اسلامی ایران در عصر حاضر، آغاز ندای بیداری اسلامی و حرکت به سوی تحقق وعده الهی برای غلبه حق بر باطل و استقرار حکومت مستضعفان را به گوش جهانیان رساند. این رویداد عظیم در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ رخ داد.

طلایه دار این انقلاب بزرگ حضرت امام خمینی(ره) بزرگ مردی از علمای بیدار جهان اسلام بود. این حرکت شکوهمند برهم زننده بلوک بندی ها و نظم حاکم و مطلوب استکبار جهانی شد که در حال غارت ملت های مظلوم و نشر فرهنگ شیطانی بودند. اکنون پس از چهار دهه ستیز مستمر و انجام اقدامات متعدد سردمداران کفر جهانی در مقابله با نظام مقدس اسلامی و ناکامی تمام توطئه های آنان در برابر رهبری های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدّ ظله العالی)و سد پولادین ملت مسلمان و ولایتمدار ایران که به برکت خون بهترین فرزندان این مرز و بوم حاصل شده است؛ ایران اسلامی قدرتمندتر، پویاتر، مقاوم تر و متحدتر از هر زمان دیگری در صحنه های مختلف پیکار همه جانبه علمی، صنعتی، نظامی و...در برابر دشمنان ایستاده است و غرب ناچار به پذیرش جایگاه واقعی ایران در صحنه جهانی و بازیگری مهم در تحولات خاورمیانه شده است.

سخنان اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا نه تنها نمایانگر ناآگاهی او از واقعیات موجود جهانی بلکه نشان دهنده عمق استراتژیک قدرت منطقه ای و موثر ایران اسلامی است. سخنرانی ترامپ در سازمان ملل متحد و موضعگیری اخیر او در قبال ملت سرفراز ایران و سپاه پاسداران حاکی از درستی باور رهبری معظم انقلاب اسلامی در خصوص غیر قابل اعتماد بودن کارگزاران آمریکایی و عهد شکنی آنان است.

درماندگی نظام سلطه در رویارویی با ام القرای جهان اسلام و نظام مردم سالار دینی در سرزمین پهناور ایران، ترامپ را وادار به هذیان گویی و فراموشی مختصات جغرافیای جهانی ساخته است. او نام خلیج فارس را که چندین برابر تاریخ موجودیت دولتی به نام ایالات متحده سابقه مکتوب تاریخی و جهانی دارد، جاهلانه و یا ناشی از حقد و کینه نسبت به ملت ایران با عنوان جعلی و خوش آیند نوکران مرتجع خود به « خلیج عربی» تعبیر می کند. توان موشکی ایران را که به منظور دفاع از امنیت کشور در منطقه پر آشوب بهره گیری می شود گستاخانه خواستار نابودی آن می­گردد، و همچنین در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در طول چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی به عنوان شجره طیبه و برگ زرین در عرصه امنیت و دفاع همه جانبه شناخته شده است و تمام نقشه های شوم دشمنان را علیه اسلام و ملت ایران نقش بر آب نموده است را تحریم می کند؛ در مورد جبهه مقاومت که در برابر گروههای تروریستی و ضد بشری و خون آشام وابسته به آمریکا ایستاده است، تمام توان خود را برای مقابله با آن به کار می گیرد؛ اما به مصداق آیه شریفه «وَمَكَرُواْ وَمَكَرَ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِين»؛ طشت رسوایی دولت آمریکا از پشت بام افتاده است و نه تنها ملت ایران بلکه همه ملت های جهان به وضوح فهمیده اند که آمریکا قدرتی مستکبر است و سیاست هایش در قبال کشورمان صرفا برای استضعاف و عقب نگهداشتن از قافله علم صورت می گیرد.

 امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سپاه  قدس به عنوان نوک پیکان مقابله جهان اسلام با کفر جهانی، ارتجاع منطقه و عوامل تروریست آنها به شمار می رود. و نقش بی بدیل سپاه به عنوان پیشقراول نجات ملت های مسلمان عراق و سوریه، و سنگر اصلی  جلوگیری از تجزیه کشورهای اسلامی و سلطه­ی بر آنها به شمار می رود. این ها  منشأ خشم آمریکا و دولت غاصب صهیونیسم  از سپاه پاسداران است.

بسیج اساتید دانشگاه های استان خراسان شمالی بر خود فرض می داند ضمن اعلام آمادگی برای اجرای فرامین مقام معظم  رهبری در عرصه های مختلف جهاد همه جانبه، حمایت خود را از مواضع قاطع دولتمردان جمهوری اسلامی ایران و سپاه قهرمان و جبهه مقاومت اسلامی اعلام نماید.

 

بسیج اساتید دانشگاه های استان خراسان شمالی

ارسال نظرات
آخرین اخبار