استاندار مرکزی:

رفع مشکلات صنایع استان نیازمند راهکار جدی است/سخنان ترامپ بر ارزش سپاه افزود

استاندار مرکزی با تاکید بر ضرورت دقت در واگذاری صنایع به بخش خصوصی گفت: رفع مشکلات صنایع استان مرکزی به راهکاری فوری و اتخاذ تصمیمات سازنده نیازمند است.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۰۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، سید علی آقازاده استاندار جدید استان مرکزی ضمن قدردانی از اعتماد دولت دوازدهم در واگذاری مدیریت ارشد استان خود را استاندار اعتدالی معرفی کرد و گفت: نبود دو دستگی و وجود انسجام و وحدت در کشور به پیشبرد امور کمک شایانی می کند.

وی خواستار وحدت و یکدلی با توجه به شرایط اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور شد و گفت: امیدواریم با وحدت و همدلی بتوانیم استان مرکزی و کشور را به نحو شایسته با جهش و شتاب در مسیر تعالی و پیشرفت سوق دهیم.

استاندار مرکزی تصریح کرد: تجربه 36 ساله در اداره امور که حاصل اثربخشی وحدت و انسجام در پیشبرد امور است، فرصتی را ایجاد خواهد کرد که در کنار وحدت با به کارگیری همه ظرفیت‌ های استان در راستای توسعه پایدار حرکت کنیم.

آقازاده ادامه داد: وظیفه خود می ‌دانم با بهره‌ مندی از تمام امکانات و تجمیع پتانسیل‌ ها برای ایجاد بستر امنیت پایدار در استان مرکزی تلاش کنم. 

وی مجمع نمایندگان را مزیتی برای استان دانست و گفت: برای رفع دغدغه های اقتصادی و صنعتی نیازمند تدبیر و اتخاذ راهکارهای فوری هستیم

استاندار مرکزی تصریح کرد: دولت بایستی در واگذاری صنایع بزرگی همچون هپکو و آذرآب دقت بیشتری اعمال کند چنانچه سازوکار واگذاری مورد توجه قرار نگیرد در آینده نیز مشکلات تکرار خواهد شد بنابراین به عنوان یکی از مباحث اولویت‌ دار به وضعیت دو این صنعت بزرگ استان رسیدگی خواهد شد. 

 

وی افزود: از کارگران به خاطر تاخیر در پرداختی ‌ها باید عذرخواهی شود، رئیس جمهور هم در جلسه هفته گذشته تاکید کرد که اعضای دولت و وزرای مرتبط باید همکاری نزدیکی با استان مرکزی داشته باشند تا مشکلات موجود رفع شود. 

 

آقازاده رسانه ها را یکی از مزیت‌ ها در جهت رفع مشکلات برشمرد و گفت: تعامل و ارتباطات صمیمی بین رسانه‌ ها و مدیران می تواند مشکلات را رفع کند.

 

وی به سخنرانی ترامپ اشاره کرد و گفت: باید قدردان ترامپ بود چراکه با سخنان خود باعث شد تا ارزش سپاه پاسداران برای دنیا بیش از گذشته روشن شود. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات