بکارگیری تکنولوژی های روز دنیا می تواند مشکلات زیست محیطی ناشی از فعالیت واحدهای تولیدی را کاهش دهد.
کد خبر: ۸۹۳۵۹۰۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، استاندار زنجان در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت:همه دستگاه ها و نهادهای اجرایی و دولتی باید متوجه این موضوع باشند که مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، لازم الاجرا است.

اسداله درویش امیری افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان باید علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود، در رابطه با حل مشکلات واحدهای تولیدی تلاش کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان برای مدیران استانی، لازم الاجرا بوده و نباید در این زمینه، مغایرتی بین مصوبات موجود و انجام وظایف ذاتی این دستگاه ها، وجود داشته باشد.

استاندار زنجان تصریح کرد: اگر در شرایط دشوار فعلی، شرایط دولت و مردم توسط برخی مدیران درک نشود، این امر نشان از بیگانه بودن آن مدیر از شرایط موجود کشور دارد.

اسداله درویش امیری افزود: ضروری است تا طی گزارشی، عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی در خصوص اجرای مصوبات این کارگروه تهیه و ارائه شود تا در کارگروه ملی، این رویکرد توسط مدیریت استان ارائه شود.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر مدیران در سال های گذشته، وصول بدهی برخی واحدهای تولیدی به دستگاههای دولتی وخدمات رسان را پیگیری می کردند، امروز شاهد انباشت بدهی و افزایش تعهدات واحدهای تولیدی نبودیم.

استاندار زنجان گفت: در واحدهای تولیدی که میزان اشتغال قابل توجهی وجود دارد و به دلیل بدهی دچار مشکلاتی است، باید همراهی و همکاری لازم جهت حل مشکلات آن واحد صورت گیرد و ضروری است در این راستا، کمیته ای برای بررسی مشکلات این چنینی تشکیل گردد.

اسداله درویش امیری با اشاره به اینکه باید از واحدهای تولیدی استان که دچار مشکلاتی هستند، حمایت جدی صورت گیرد و البته باید از سوء استفاده برخی افراد در این راستا جلوگیری کرد، تصریح کرد: باید پاسخ استعلام های واحدهای تولیدی توسط دستگاه های دولتی ابتدا با اولویت سامانه تعریف شده، انجام شود، زیرا سامان دادن به این بخش کمک بزرگی برای متقاضیان خواهد بود.

استاندار زنجان گفت: بکارگیری تکنولوژی های روز دنیا می تواند مشکلات زیست محیطی ناشی از فعالیت واحدهای تولیدی را کاهش دهد؛ به گونه ای که بارها مشاهده شده است واحدهای زیادی در دنیا با فعالیت در درون شهرها، بدون به وجود آوردن آلودگی زیست محیطی، در حال فعالیت هستند.

 

ارسال نظرات