رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی:

مافیای خودرو مانع سرمایه گذاری "رنو" در استان مرکزی

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: مافیای خودرو مانع فعالیت شرکت رنو" فرانسه در استان مرکزی شده است.
کد خبر: ۸۹۳۵۸۸۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی; محمدرضا منصوری در مراسم معارفه استاندار مرکزی که با حضور وزير كشور برگزار شد ضمن تبريك به استاندار جديد مرکزی گفت: عملکرد قابل قبول "آقازاده" باعث شد تا پیشنهاد هیات دولت و در نهایت همفکری مجمع نمایندگان استان مرکزی ایشان گزینه انتخابی برای پذیرش این مسوولیت خطیر شوند.

وی با تاکید بر اینکه قطعا مودت و همفکری‌ در انتخاب می‌ تواند تاثیر مثبتی در توسعه و رشد استان داشته باشد، افزود: یکی از مهمترین برکات تحریم مقابله با فساد بود و در استان مرکزی نیز یک استان پیشرو در مقابله با فساد است.

 

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: با تفرقه نمی توان به اهداف و برنامه های مدنظر دست یافت لذا برای اینکه بتوانیم در برابر دشمنان بایستیم باید اتحاد و تعامل داشته باشیم.

 

منصوری با تاکید بر اینکه شرایط موجود شرایط سختی است ادامه داد: باید با برنامه ریزی و هدفگذاری از منابع محدودی که در اختیار داریم حداکثر استفاده را ببریم. خوشبختانه امروز انسجام و همدلی را بين مردم و مسوولان شاهد هستيم و اين موضع منسجم و وحدت را در مقابل سخنان سخيف رييس جمهور امريكا عليه ملت ايران به خوبی شاهد بوديم.

منصوری ادامه داد: استان مرکزی استان نمونه‌ای از نظر سازمان بازرسی کشور و دستگاه قضا کشور است. 90 درصد بودجه و 78 درصد مالیات استان از محل صنعت تامین می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی به "رنو" به عنوان یکی از بزرگترین قراردادهای سرمایه گذاری خارجی در کشور اشاره و تصریح کرد: فعالیت این پروژه بودجه استان مرکزی را 2 برابر می‌کند، اما مافیای خودرو باعث شده تا اجرای این پروژه در استان مرکزی با مشکلاتی روبرو شود.

منصوری از استاندار مرکزی خواستار پیگیری اين امر شد و گفت: باید مشخص شود که چه دست ‌هایی در کار است که اجازه اجرایی شدن این پروژه را در استان مرکزی نمی دهند.

وی ادامه داد:، حضور شرکت رنو فرانسه در ایران و سرمایه گذاری آن در این استان حاصل یک سال مذاکره بوده است که به دلیل برخی کارشکنی ها نهایتا رییس جمهور به موضوع قرارداد ورود پیدا کرد و با دستور شخص ایشان قرارداد دو ماهه با این شرکت بسته شد ولی مدیرعامل شرکت خودروساز مربوطه در ایران به صراحت گفت که اجازه سرمایه گذاری را به فرانسوی ها نخواهد داد.

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی با بيان اينكه اخیرا مدیرعامل شرکت خودروسازی ایران خواستار همکاری شرکت "رنو" با بخش خصوصی شده است، گفت: این شرایط اطمینان فرانسوی‌ ها را تحت الشعاع قرار داده و امید است استاندار مرکزی و شخص وزیر کشور حامل پیام و درخواست ما برای شخص رییس جمهور باشند تا وضعیت موجود به سرعت روشن شود. 

وی افزود: هنوز فرصت باقی است و می توان مسائل موجود را پیگیری کرد همچنین ما اجازه نمی ‌دهیم حقی از استان خارج شود و به طور ویژه در مقابل افرادی که در راستای منافع شخصی خود تصمیم می‌ گیرند قرار می گیریم. 

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی تصریح کرد: این پروژه بودجه تک تک شهر و روستاهای استان مرکزی را دو برابر می ‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار