امروز در اخرین ساعات روز 26 مهرماه مردم شهرستان اراک میزبان پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم شد شهیدانی که دفاع از اسلام را دین خود دانسته و یاری گر کاروان کربلا در سوریه شدند.
کد خبر: ۸۹۳۵۸۸۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی امروز 26 مهرماه سال 1396 و مردم شهرستان اراک استان مرکزی میزبان پیکر پاک و مطهر شهدای مدافع حرم "پاسدار عبدالله خسروی" و "سید جاوید حسینی" هستند.

شهدایی که دفاع از حریم اهل بیت(ع) را وظیفه خود دانسته و در خارج از مرزهای جغرافيايی کشور پرچم "لبیک یا حسین(ع)" در دست گرفتند. 

یکی از ایران و دیگری از تیپ سرافراز و دلاور فاطمیون; که با حضور خود در سوريه و ايستادگی در برابر گروه های تروریستی تکفیری که خود بازیچه دستان استکبار و استعمار جهانی, بیش نیستند فریاد یاری و همراهی کاروان اسرا کربلا را سر دادند و با نثار جان خویش دین خود را به اسلام ادا کردند.

اینان و صدها شهید مدافع حرم دیگر در شرایطی عازم سوریه شدند و اجازه ندادند که بار دیگر زینب(س) تنها بماند که یزیدیان زمان تشنه تر از هر زمان دیگری برای از بین بردن اسلام و قران قد علم کرده اند.

جبهه کفر و باطل این روزها مجهزتر از هر فرصت دیگری با خنجرهای برنده و از غلاف بیرون امده با خوی وحشی گری همچنان از بریدن سرها امتناع نداشته و به دنبال این هستند که هر فریاد خیرخواهی و ظلم ستیزی را خفه کنند.

در چنین شرایطی است که سربازان دفاع از اسلام و خط سرخ شهادت غيورمردانه و بی باک به دل دشمن می زنند و همچون قیام عاشورا به تبعیت از سربازان و پای در رکابان امام حسين(ع) ندای امام عصر خویش را لبیک گفته و تا اخرین قطره خون برای دفاع از اسلام ایستادگی کردند و در نهایت به ارزوی خویش دست یافتند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات