حاج رحیمی در گفت وگو با «بسیج»:

"ترامپ "بازگو کننده چهره واقعی شیطان بزرگ است

مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: روزگاری، اوباما با چهره خندان، تلاش داشت که مردم ایران را فریب دهد اما اکنون در دولت ترامپ، چهره واقعی امریکا نمایان تر شده است.
کد خبر: ۸۹۳۵۸۷۷
|
۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴

محمد حاج رحیمی مسئول کمیته خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به یاوه گویی های اخیر ایران و تحریم سپاه اظهار داشت: شیطان بزرگ با صحبت های ضدایرانی خود، بار دیگر ثابت کرد که دولت اوباما با لبخندهای فریبنده اش، همان دولت ترامپ با چهره جدید است و نظام سلطه، دشمن سرسخت انقلاب اسلامی است و نباید فریب ظواهر آنها را خورد.


وی ادامه داد: روزگاری، اوباما با چهره خندان، تلاش داشت که مردم ایران را فریب دهد اما اکنون در دولت ترامپ، چهره واقعی امریکا نمایان تر شده است و این روزها شاهد صحبت های ضدایرانی توسط امریکایی ها هستیم اما نباید از یاد ببرند که مردم شهید پرور ایران اسلامیف همچنان در صحنه مبارزه با استکبار حضور دارند و تا آخرین نفس پای آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایستادگی خواهند کرد.


حاج رحیمی تاکید کرد: ما باید به دشمنان این خبر را برسانیم که تا آخرین قطره خونمان راه شهدا را ادامه خواهیم داد و گوش به فرمان رهبری معظم انقلاب تا آخرین نفس ایستاده‌ایم.

ارسال نظرات