یک فعال بسیجی در گفتگو با«بسیج»:

130 هزار خودرو فرسوده به دست بسیجیان جایگزین شد/ تاثیر فرهنگ سازی بسیج بر کاهش مصرف انرژی

هاشمی گفت: جای تاسف دارد که کارت سوخت را حذف کردند، اما بسیج با فعالیت‌هایی که کرد توانست در مصرف مردم از انرژی، تاثیر مثبتی را داشته باشد.
کد خبر: ۸۹۳۵۸۶۵
|
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۵

دکتر هاشمی فعال بسیجی در حوزه اقتصاد مردمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج درباره فعالیت‌های اقتصادی که طی مسئولیت‌هایی که به او محول شده بود گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و ما در این چهارچوب با کمک مردم و بسیجیان آسیب شناسی کردیم. در برخی از مواقع فرهنگ سازی‌ها و پیدا کردن مواردی از مشکلات جامعه توانستیم به صرفه جویی و حتی تولید دست پیدا کنیم.

وی افزود: تحقیقاتی را در مورد مصارف سوخت کشور انجام شد که عمده آن به مصرف بنزین بر می‌گردد. البته جای تاسف دارد که کارت سوخت را حذف کردند، اما در بسیج با فعالیت‌هایی که کرد توانست در مورد مصرف مردم از انرژی، تاثیر مثبتی را در صرفه جویی داشته باشد.

هاشمی خاطر نشان کرد: علاوه بر اصلاح الگو مصرف از دیگر اقدامات بسیج مردمی در استان ها، تهیه لیستی بود که تعداد قابل توجهی از ماشین‌های فرسوده در آن جمع آوری شد و ما توانستیم ۱۳۰ هزار ماشین را ترمیم یا جایگزینی برای ماشین‌های فرسوده داشته باشیم.
ارسال نظرات