مسئول پایگاه شهید شاهچراغی دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان:
مسئول پایگاه شهید شاهچراغی دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان با بیان اینکه دانشجویان حاضر در اردوی جهادی اردو خستگی برایشان معنا ندارد، گفت: کسب تجربه، کشف استعداد و توانایی ها از جمله مزایای این اردوهای معنوی در مناطق محروم است.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۸۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

سجاد قائدی مسئول پایگاه شهید شاهچراغی دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان اظهار داشت: گروه جهادی "شهید مشهد" دانشکده کشاورزی امیر آباد دامغان به مدت 10 روز در روستای قوشه در دو عرصه عمرانی و فرهنگی حضور دارند.

وی افزود: رنگ آمیزی جداول، سنگ فرش کردن پیاده روها ، تعمیر و مرمت سقف حمام ، آثار باستانی و برگزاری کلاس های فرهنگی داخل مدارس در قالب فرهنگ ایثار و شهادت از جمله کارهایی است که قصد داریم در مدت زمان حضور در این روستا به انجام برسانیم.

این مسئول بیان داشت: انجام بازی های مرسوم بچه های روستای قوشه با استقبال پرشور و با نشاط بچه ها همراه شده است.

قائدی با بیان اینکه دانشجویان حاضر در این اردو خستگی برایشان معنا ندارد، گفت: کسب تجربه، کشف استعداد و توانایی ها از جمله مزایای این اردوهای معنوی در مناطق محروم است.

وی همچنین گفت: مردم روستای قوشه استقبال خوب و بی نظیر وصمیمی از گروه جهادی ما داشته اند همین امر سبب افزایش انگیزه اعضای گروه جهادی شده است.

مسئول پایگاه شهید شاهچراغی دانشکده کشاورزی امیرآباد دامغان بیان کرد: این اولین اردوی جهادی است که ما در آن شرکت کرده ایم و قرار است تا پایان سال نیز در یکی دیگر از مناطق محروم جهت خدمت به مردم حضور یابیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها