محمد پورمهدی :

آمادگی ۳۲ گروه جهادی از 18 استان برای حضور در مراسم پیاده‌روی اربعین

مسئول روابط عمومی معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی گفت: 32 گروه جهادی از 18 استان و به ظرفیت بیش از 1100 جهادگر در اربعین امسال نقش آفرینی می‌کنند.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۶۸
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، محمد پورمهدی مسئول روابط عمومی معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی  گفت: 32 گروه جهادی از 18 استان و به ظرفیت بیش از 1100 جهادگر در اربعین امسال نقش آفرینی می‌کنند.

وی افزود: جهادگران استان تهران، البرز، زنجان، سمنان، کرمان، گلستان و گیلان در امانتداری نجف فعالیت می‌کنند و استان‌های فارس و قم در موکب‌های بین راهی خدمات عمومی و فرهنگی ارائه خواهند داشت.

وی افزود: بیش از 150 جهادگر از استان‌های فارس، خراسان رضوی، اصفهان، خوزستان و مازندران دربرپایی موکب‌های دانشجویی در صحن حضرت زهرا(س) با ظرفیت 5000 دانشجو و در کربلا با ظرفیت 7000 دانشجو فعالیت خواهند کرد.

مسئول روابط عمومی معاونت جهادسازندگی سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: خدمت رسانی دیگر جهادگران در بازسازی مدارس نجف و کربلا برای اسکان زوار بوده که جهادگران استان‌های کرمانشاه، گیلان و یزد در این حوزه فعالیت خواهند کرد، فعالیت‌های جهادگران به کشور عراق خلاصه نشده و جمعی از جهادگران سیستان و بلوچستان در مرز ایران و پاکستان میزبان زائران پاکستانی خواهند بود و دیگر جهادگران از استان‌های خوزستان، همدان، ایلام، قم در کلیه مرزهای غربی در موکب‌های دانشجویی و غیر دانشجویی خدمات رسانی می‌کنند.

پور مهدی گفت: در کنار فعالیت‌های خدمت‌رسانی، زائر داری و برپایی موکب و فعالیت‌های عمرانی امسال گروه های جهادی ورود جدی تری در حوزه درمانی داشته و حداقل 5 پایگاه پزشکی در کربلا، نجف و عمود 940 و 1300 و در مرز چذابه برپا می‌شود.

ارسال نظرات