بسیج دانشجویی سمنان در واکنش به بی‌احترامی نماینده استان به بسیج دانشجویی:
بسیج دانشجویی سمنان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به بی‌احترامی نماینده استان به بسیج دانشجویی در برنامه‌ای که با حضور خانواده شهدا برگزار شد، اعلام کرد: عده‌ای جز عربده‌کشی و هوچی‌گری چیز دیگری در بساط ندارند.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۶۵
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از سمنان؛ بسیج دانشجویی سمنان با صدور بیانیه‌ای در واکنش به بی‌احترامی نماینده استان به بسیج دانشجویی در برنامه‌ای که با حضور خانواده شهدا برگزار شد، اعلام کرد: عده‌ای جز عربده‌کشی و هوچی‌گری چیز دیگری در بساط ندارند.
 
متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
محمد رسول الله، والذین معه اشداء علی الکفار رحماء بینهم
 
۲۴ مهر ۱۳۹۶ دانشگاه سمنان میزبان میهمانانی بود که هرکدامشان ستاره‌ای درخشان در آسمان ایران زمین بودند. خانواده‌ شهید محسن حججی عزیز که رهبر انقلاب در وصف ایشان چنین فرمودند:" شهید حججی عزیز حجت خداوند در مقابل چشم همگان شد" و سایر میهمانان این برنامه خانواده‌های شهیدان طحان، حمزه و دانشگر و همچین حضرت آیت الله شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان سمنان و چندی از مقامات کشوری و لشکری بودند. 
 
پس از گذشت مدتی از برنامه، مجری با مخاطب قرار دادن شهید حججی اشاره به سلفی ذلت گیران مجلس کرد که باعث عصبانیت آقای همتی نماینده‌ مردم شریف شهر سمنان در مجلس شورای اسلامی شد.
 
جناب آقای همتی که به اینگونه خودنمایی‌ها شهره اند، فرصت را غنیمت شمرده و با شعار الله اکبر قصد برهم زدن مراسم را داشتند. ایشان با الفاظی که در شان یک فرد عادی هم نیست چه رسد به نماینده‌ مجلس، با بیان اینکه "شما آمریکایی هستید "، " شما داعشی هستید" شروع به متهم کردن بسیج دانشجویی کردند. 
 
گویا جمله‌ امام خامنه‌ای در تاریخ ۱۰ / ۶ / ۱۳۷۸ را فراموش کردند که فرمودند:" انکار بسیج و بی احترامی به آن یا نابخردانه است یا خائنانه است". از ایشان درخواست داریم بیان کنند و مشخص کنند در کدام یک از دو حالت فوق هستند. 
 
هرچند از حامیان کسانی که در سال ۸۸ به دنبال براندازی نظام بودند و اصل ولایت فقیه را زیر سئوال می‌بردند چنین حرکتی عجیب نیست، زیرا که جز عربده کشی و هوچی گری چیز دیگری در بساط ندارند و خالی از استدلال و منطق هستند.
 
ایشان پس از خارج شدن از سالن با پدر شهید حمزه به درگیری لفظی پرداختند که نشان از عدم فهم نسبت به شان پدر شهید است. همچنین در بیرون از سالن به سر و صدا و فحاشی علیه بسیج و سپاه ادامه دادند و با بیان اینکه "من خود جانباز هستم" به دنبال پوشاندن حرکت زشتشان بودند، ولی فراموش کرده اند که شمر نیز جانباز جنگ صفین بود.
 
وی پس از اینکه نتوانست به هدف اصلی خود یعنی برهم زدن مراسم دست یابد با مسئولان بسیج دانشجویی درگیری فیزیکی پیدا کرد و افراد حاضر در آن جا را با الفاظی که مناسب یک فرد نیست خطاب کردند.
 
پس از اخراج شدن از دانشگاه توسط حراست و بسیجی‌های حاضر در آنجا، دست به تشویش اذهان عمومی زده و حرف‌های سخنران و مجری محترم برنامه را به خود گرفته اند چه بسا که اگر ریگی به کفششان نبود، اینگونه برخورد نمی‌کردند.
 
 پس از آن در فضای مجازی توضیحاتی را ارائه دادند که سراسر کذب است و هم چنان علاقه به تخریب بسیج و سپاه دارند؛ اما نمی‌دانند که مردم شریف سمنان از این حرکت ناشایست نماینده شان شرمسار هستند و بار‌ها عذرخواهی شان را به مسئولان برنامه ابراز کردند.
 
در پایان امیدواریم جناب همتی شجاعت عذرخواهی کردن از مسئولان برنامه و خانواده‌های شهدا را داشته باشند؛ زیرا که ادب مرد به ز دولت اوست. باشد که در پیش خداوند سرافکنده و شرمسار نباشند؛ و من الله توفیق
ارسال نظرات