جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

جنگ امروز، جنگ فکر و عقیده است/هر چه ضربه خورده‌ایم از خودی‌های بی‌بصیرت بوده است

خرمدل جانشین فرمانده سپاه امام صادق(علیه السلام) استان بوشهر در جمع مسئولین بسیج دانشجویی استان گفت: انقلاب اسلامی به دست دشمن از پای در نخواهد آمد و از ابتدای انقلاب هر چه ضربه خورده‌ایم از خودی‌های بی‌بصیرت و ساده‌لوح بوده است.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۶۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از بوشهر؛ جلسه توجیهی مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان بوشهر روز گذشته با حضور جانشین سپاه امام صادق(علیه السلام) استان بوشهر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(علیه السلام) استان بوشهر در این نشست ابراز کرد: انقلاب اسلامی ما هرگز به دست دشمن از پای در نخواهد آمد و از ابتدای انقلاب هر چه ضربه خورده‌ایم از خودی‌های بی‌بصیرت و ساده‌لوح بوده است.

00-(9).jpg

خرمدل ادامه داد: دشمنان ما از انقلابی‌گری می‌ترسند؛ وقتی استکبار جهانی از رویارویی با ما ناامید شد سعی کرد از طریق نفوذ در انقلاب اسلامی ایران باور‌های مردم و محاسبات و مواضع مسئولان را تغییر دهد.

خرمدل به تهدیدات دشمن در عرصه جنگ نرم اشاره کرد و ابراز کرد: جنگ نرم ابعاد متعددی دارد و لازمه آن داشتن بصیرت است؛ باید نگاهمان به انگشت اشاره رهبر باشد و دید که معظم له چه دغدغه ای دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: کسانی که تا دیروز سپاه و قدرت نظامی کشور را تخریب می کردند، امروز از سپاه حمایت می کنند و این نشانه این است که ملت ما در بزنگاه های حساس بر خلاف خواست دشمن متحد هستند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به این‌که دشمن قصد نابودی آرمان های انقلاب را دارد، گفت: اتحاد و همدلی مهم‌ترین مساله ای است که باید در بین جوانان انقلابی باشد؛ جنگ امروز ما جنگ فکر و عقیده است و همه ما  این وظیفه را داریم که در مقابل هجمه های دشمن به هنگام و به موقع و با بصیرت و هوشیاری عمل کنیم.

گفتنی است در این نشست مسئولین ناحیه بسیج دانشجویی عمار استان بوشهر به توجیه برنامه های سال آتی پرداختند و به سوالات دانشجویان پاسخ دادند.
00-(1).JPG
00-(2).JPG00-(3).JPG00-(5).JPG00-(6).JPG00-(7).JPG00-(10).jpg00-(11).jpg00-(12).jpg00-(13).jpg00-(14).jpg00-(8).JPG00-(4).JPG00-(15).jpg

ارسال نظرات