مسئول نمایندگی ولی فقیه بسیج دانشجویی استان قزوین:

اظهارات گستاخانه ترامپ نتیجه مواضع انفعالی دولت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین با تاکید بر اینکه تمامی گستاخی‌های رئیس جمهور آمریکا علیه ایران نتیجه مواضع انفعالی دولت است، گفت: اگر دولتمردان ما همانند رهبر معظم انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن مقاومت می‌کردند الان ترامپ جرأت این اظهارات را نداشت.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۶۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

به گزارش حجت‌الاسلام شعبان تقی‌خانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از قزوین، در خصوص اظهارات کینه‌توزانه رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، اظهار کرد: هدف آمریکا خشکاندن ریشه ملت ایران اسلامی است و این را صراحتا به زبان هم آورده است اما باز با این حال یک عده نادان و یا یک عده وطن‌فروش اعتماد به آن دارند.

وی با اشاره بر اینکه آمریکا ابرقدرتی شکست خورده است افزود: منافع آمریکا به خطر افتاده و هیمنه آن توسط جمهوری اسلامی نابوده شده است. ملت‌های دیگر جرأت پیدا کرده و موج بیداری اسلامی در جهان فراگیر شده است.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین اذعان کرد: فرهنگ انقلاب اسلامی ایران، فرهنگ مبارزه با ظلم و استکبار است و ترس دشمن از تفکر انقلابی ایران است چرا که روحیه استکباری دشمن برنمی‌تابد که ما استقلال داشته و روی پای خود بایستیم.

حجت‌الاسلام تقی‌خانی با بیان اینکه ما در کشور چپ و راست، اصلاح‌طلب و اصولگرا نداریم گفت: روحیه ما یا انفعالی است یا انقلابی. روحیه انفعالی می‌گوید با کدخدا باید کنار آمد ولی روحیه انقلابی می‌گوید در مقابل زورگویی‌های کدخدا  باید ایستاد و مقاومت کرد.

وی با اشاره به روحیه استکباری و سگ صفتی آمریکا بیان کرد: عقل اقتضا می‌کند که در مقابل دشمن باید ایستادگی کرد و این به معنای حرکت غیرعقلانی و بی منطق نیست بلکه استقامتی همراه با عقلانیت است بنابراین نباید از روحیه سگ صفتی آمریکا ترسید.

این مسئول با تاکید بر اینکه تمامی گستاخی‌های رئیس جمهور آمریکا علیه ایران نتیجه مواضع انفعالی دولت است خاطرنشان کرد: اگر دولتمردان ما همانند رهبر معظم انقلاب در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمن مقاومت می‌کردند الان ترامپ جرأت این اظهارات را نداشت.

حجت‌الاسلام تقی‌خانی با اشاره به کلامی از رهبرکبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) که فرمودند: امام حسین(ع) تکلیف ما را در مقابل دشمن مشخص کرده است، اظهار داشت: اگر ما پیرو مکتب سید‌الشهدا هستیم در راه حق نباید از کمی عِده و عُده بهراسیم این پیام عاشوراست. ما اگر امام حسینی هستیم باید در مقابل دشمن بایستیم.

وی منطق پیروزی هشت سال جنگ تحمیلی را توکل و ایمان به خدا عنوان کرد و گفت: متاسفانه دولتمردان ما ضعف در ایمان و توکل، نداشتن روحیه استقامت، دنیازدگی و دلدادگی به دنیا دارند. دولتمردان ما فقط با سیاست انقلابی می‌توانند در مقابل دشمن بایستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار