خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج مداحان کشور گفت: وحدت بین شیعه و سنی ضامن عزت و اقتدار ملی ایران بوده و باید مظلومیت اهل سنت به گوش جهانیان برسد.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۴۷
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سنندج ، محمد فراهانی پیش‌از ظهر امروز در همایش نغمه سرایان آئینی اهل سنت کشور که در مرکز بزرگ سنندج برگزار شد، با قدردانی از سپاه بیت‌المقدس کردستان اظهار داشت: طبق فرموده خداوند و قرآن کریم فضیلت و آثار معنویت کاملاً در چهره‌ها معلوم و مشخص است.

وی گفت: خوشبختانه خواهران در عرصه انقلاب و ارزش‌ها موفق هستند و این جای شکر دارد.

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور تصریح کرد: شهدای این خطه جانشان را فدای مکتب اسلامی کردند و شهادت  پنج هزار و 400 در این خطه از سرزمین میهن اسلامی افتخاری بر پیشانی کشور است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری گفت: مهم‌ترین و اساسی‌ترین قدمی که انقلاب برای ملت ایران برداشت عزت ملی بود و مظهر این عزت در واقع امام راحل است و آنچه مهم بوده حفظ این عزت و اقتدار ملی است و آن هم صرفاً با زبان، شعار و ادعا حفظ نمی‌شود.

فراهانی عزیز بودن ملت را در وحدت و یکپارچگی کشور خواند و افزود: وحدت بین شیعه و سنی ضامن عزت و اقتدار ملی ایران بوده و آن طور که برادران اهل سنت به اهل بیت(ع) خدمت می‌کنند این کار خیر در جامعه بازتاب نیفتاده و هدف ما رساندن و ترسیم این خدمات به جامعه اسلامی است.

وی با اشاره به پیرو بودن اهل سنت به مکتب امام شافعی اظهار کرد: امام شافعی به امام علی محبت نداشتند بلکه فراتر از آن عشق می‌ورزیدند و زهد، شجاعت، شرافت و علم از خصیصه‌های امام شافعی بود.

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور گفت: امام شافعی به شفاعت اهل بیت ایمان داشته و گفته اگر در روز قیامت گناهی داشته باشم شفیع من اهل بیت است.

وی گفت: هدف از برگزاری این همایش این است که به جهان ثابت شود که اهل سنت به اهل بیت(ع) احترام می‌گذارند و در وصف آنان شعرها می‌سرایند و باید مظلومیت اهل سنت به گوش جهانیان برسد.

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور خاطر نشان کرد: خوشبختانه وحدت در جامعه حکم‌فرما و این «وحدت و یکپارچگی» مظهر، اساس، بنیان و عزتی بوده که در کشور نمایان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها