نشست صمیمی راویان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۴۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، نشست صمیمی راویان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان در سالن جلسات فرماندهی برگزار شد.
سرهنگ غلامپور با تاکید بر اهمیت موضوع روایت گری و توجه به این مهم، آن را مسئولیت خطیری دانسته و ابراز داشت: ترویج فرهنگ شهید و شهادت و پرداختن به سیره شهداء را، باید در راس امورات روزمره خود قرار دهیم.
وی گفت: راویان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، دیده‌های خود از اتفاقات و حوادث دوران دفاع مقدس را، به نسل جوان و نوجوان بیان کنند تا با واقعیت‌های جنگ، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان، بیشتر آشنا شوند.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان ارتباط با نسل جوان و نوجوان را لازم دانسته و بر این موضوع تاکید کرد و گفت: اگر ارتباط با نسل جوان به صورت صمیمانه و دو طرفه برقرار شود، اثرگذاری بهتری خواهد داشت.
سرهنگ غلامپور یادآور شد: اردو‌های راهیان نور جنوب در دو مرحله، در تاریخ‌های ۲۵/۰۷/۹۶ و ۲۸/۰۷/۹۶ برگزار می‌شود و مدت زمان هر مرحله سه روز می‌باشد.
در این نشست که با هدف رفع مشکلات، معایب و موانع پیشرو راویان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس برگزار شده بود، بیشتر راویان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در جهت بهتر و تاثیرگذار بودن اردو‌های راهیان نور پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها