مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت در گفتگو با«بسیج»:
فراهانی گفت: کی از اقدامات بسیجیان جهادگر برای مردم محروم جنوب کرمان خرید یخچال برای دو کودک خردسال یتیم جاموزیانی در روستای تکل حسن بود که تا به امروز در حسرت یک لیوان آب خنک بودند.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۱۸
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا فراهانی مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با اقدامات بسیجیان جهادگر در مناطق محروم و دورافتاده کشور اظهار داشت: گروه جهادی فدائیان عدالت در روستاهای محروم جنوب کرمان خدماتی بسیار خوبی را در زمینه فرهنگی، آموزشی، عمرانیو کارآفرینی ارائه می کنند.

مسئول گروه جهادی فداویان عدالت خاطر نشان کرد: یکی از اقدامات بسیجیان جهادگر برای مردم محروم جنوب کرمان خرید یخچال برای دو کودک خردسال یتیم جاموزیانی در روستای تکل حسن بود که تا به امروز در حسرت یک لیوان آب خنک بودند.

این بسیجی جهادگر با اشاره به دیگر اقدامات این گروه جهادی در روستاهای محروم کرمان خاطر نشان کرد: همچنین با توجه به فصل پاییز و فرارسیدن ایام رفتن بچه ها به مدارس برای دانش اموزان محروم جاموزیان تعدادی کیف و لوازم التحریر و همچنین لباس فرم و کیف و کفش برای دانش اموزان مناطق محروم عنبرآباد کرمان خریداری و به آنها اهدا شد.

ارسال نظرات