خبرهای داغ:
یادواره «آبروی محله،‌ افتخار کوچه‌ها» به همت حوزه شهید حصیری ناحیه امام رضا(ع) با حضور فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب(ع) سپاه استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۷۰۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «اسدالله گنجعلی» فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب(ع)  طی سخنانی در یادواره «آبروی محله، افتخار کوچه ها» که با محوریت با سردار پاسدار شهید «عباس عاصمی» برگزار شد، اظهار داشت: امنیت پایدار امروز ما مدیون شهداست و به برکت این اقدامات و پیروزی‌های جبهه مقاومت، فتنه داعش در حال از بین رفتن است.

وی افزود: شهدای مدافع حرم طبق فرموده مقام معظم رهبری اجر دو شهید را دارند چرا که اگر این عزیزان نبودند امروز باید در داخل کشور و در شهرهای ایران با دشمن می‌جنگیدیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب(ع) تصریح کرد: دشمنان به دنبال تشکیل جنگ نیابتی بودند که با دیوار مستحکم جبهه مقاومت مواجه شدند و این روحیه ایثار و شهادت تمام توطئه‌های آنها را از بین برد؛ امروز به برکت شهدا و امنیت پایداری که ایجاد کرده‌اند شیعه در جهان سر بلند کرده است و دشمن هم در زمینه دفاعی و هم در زمینه سیاسی زمین‌گیر شده است.

گنجعلی با اشاره به شرایط منطقه عنوان کرد: امروز عربستان خبیث به جایی رسیده که به رسانه‌هایش دستور می‌دهد حق ندارید علیه شیعه و ایران سخن بگویید؛ این از قدرتمندی ایران در منطقه و دنیا است.

وی با اشاره به شهادت شهید حججی گفت: این شهید والامقام با شهادت خود انقلابی در دل مردم دنیا ایجاد و ره صد ساله را یک شبه طی کرد،شهید حججی ۲۵ ساله می‌گوید آقا ما می‌رویم سر ما برود تا سر شما نرود.

در ادامه این مراسم، مصطفی یادگاری از رزمندگان لشکر عملیاتی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) که مدتی به اسارت داعشیان در آمده بود خاطراتی از دوران اسارت خود بیان کرد.

مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی حسین اردستانی از بخش های دیگر این یادواره بود.

ارسال نظرات