معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی 25 کربلای مازندران:

برگزاری رزمایش تاکتیکی مدافعان حریم ولایت در مرزن آباد چالوس

دومین دوره رزمایش گردانهای امام حسین(ع) و فاتحین غرب مازندران لشکر عملیاتی 25 کربلا به مدت یک هفته در اردوگاه مرزن آباد چالوس در حال اجراست.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۸۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسنی معاون هماهنگ کننده لشکر عملیاتی 25 کربلا در گفتگو با بسیج ضمن بیان خبر یاد شده گفت: دومین رزمایش بزرگ تاکتیکی لشکر عملیاتی 25 کربلا با حضور گردانهای ویژه امام حسین(ع) و فاتحین غرب مازندران از بیست و یکم مهر ماه آغاز شد.

سرهنگ پاسدار حسنی افزود:  پس از استقرار گردانهای امام حسین(ع) و فاتحین  در اردوگاه مرزن آباد، بسیجیان گردانهای ذکر شده تمرینهای رزمایش را با عناوین مختلف اعم از تاخت شبانه، کمین و ضد کمین، دفاع ثابت و پیوسته و رعایت اصول پدافند غیر عامل پشت سر گذاشته و  برنامه ها و تاکتیک های  مربوطه  را بار دیگر مرور کردند.

 معاون لشکر عملیاتی 25 کربلا  ، ارتقاء سطح توانمندی و آمادگی برای مقابله با هر تهدید و دفاع از امنیت سرزمینی و مظلومان را در برابر هجوم احتمالی دشمن و ظالمان متجاوز،  از جمله اهداف دومین رزمایش تاکتیکی این لشکر برشمرد.

سرهنگ حسنی گفت: اولین رزمایش گردانهای امام حسین (ع) و فاتحین ویژه شرق مازندران در منطقه  عمومی رزمایشی اگره در تابستان گذشته برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار