پس از تامین اعتبار و آزادسازی بخشی از محور ساری به تاکام با تکمیل پروژه راهسازی این محور، تا دو ماه دیگر مسیر 4 بانده ساری _ کیاسر به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۵۱
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سیدتقی رسولی با اشاره به بارندگی شدید باران روز گذشته در روستاهای مرکز این شهرستان، اظهار کرد: هماهنگی لازم برای جلوگیری از بحران احتمالی در برنامه کار قرار گرفت و تجهیزات مورد نیاز در بخش جمع‌آوری شد.

وی تصریح کرد: پس از آغاز بارش باران و شدت آن در ساعت سه بامداد به مدت کوتاهی محور ساری تاکام مسدود شده بود که با اقدام به موقع پاکسازی محور انجام شده و محور مشکل ترافیکی خاصی پیدا نکرد.

بخشدار منطقه کلیجانرستاق ساری در ارتباط با بازدید اعضای کمیسیون عمران مجلس و معاون وزیر از محور ساری تاکام، بیان کرد: دغدغه مردم این منطقه به صورت جدی در اختیار مسؤولان قرار گرفت.

این مسؤول اضافه کرد: مقرر شده بود که هماهنگی برای آزادسازی بخشی از محور در برنامه کاری قرار گیرد و هماهنگی برای آزادسازی اراضی در دست اقدام است و رایزنی‌ها در این ارتباط انجام شده است و پس از اتمام رایزنی تامین اعتبار این بخش باید انجام شود.

رسولی با اعلام اینکه فاز نخست اجرای بهسازی پروژه ساری تاکام قرار است تا دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد، ادامه داد: پس از تکمیل زیرسازی‌ها عملیات آسفالت هم شروع شده و مشکلی در اتمام فاز نخست این محور وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات جاده‌ای این محور بسیار زیاد است، گفت: تصادف‌های مکرر، عرض کم جاده و احداث کارگاه که خود زمینه بروز حادثه را فراهم کرده است که انتظار است با تخصیص اعتبار مناسب به صورت جدی پرونده این محور بسته شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها