خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز تلاش‌ها، رشادت‌ها و نگاه‌های ۴۰ ساله شهید «همدانی» موجب افتخار است، افزود: امروز شاهد این هستیم تلاش‌هایی که سردار «همدانی» در راستای ایجاد امنیت و آرامش در منطقه کشید شکل می گیرد.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۴۸
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

امروز رشادت‌ها و نگاه‌های ۴۰ ساله شهید «همدانی» موجب افتخار استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امروز در آیین اختتامیه دومین جشنواره سراسری ادبی «حبیب حرم» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به برگزاری جشنواره اظهار داشت: این جشنواره با حضور ۳۵۰ هنرمند از سراسر کشور با ارسال ۱۰۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره برگزار شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید «حاج حسین همدانی» به اقدامات ارزشمند و تاثیرگذار این شهید والامقام اشاره و عنوان کرد: این شهید والامقام جزء کسانی بود که در استان همدان هیئت‌های بزرگ را راه‌اندازی کرد که از جمله آن می‌توان به هیئت رزمندگان ثارالله(ع) اشاره کرد تا ما بتوانیم بر سر سفره ابا عبدالله الحسین(ع) باشیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز تلاش‌ها، رشادت‌ها و نگاه‌های ۴۰ ساله شهید «همدانی» موجب افتخار است، افزود: امروز شاهد این هستیم تلاش‌هایی که سردار «همدانی» در راستای ایجاد امنیت و آرامش در منطقه کشید شکل می گیرد.

وی با اشاره به سخنان سخفیف و نابخردانه ترامپ در قبال جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز اگر می بینیم استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار با حالت عصبانیت در مورد جمهوری اسلامی ایران حرف‌های بی اساسی می‌زنند به دلیل قدرت ایران است که این‌ها جزء با تلاش‌های شبانه‌روزی سردار شهید «همدانی» نبود.

سردار مجیدی بیان کرد: شهید «همدانی» به تنهایی در روزهایی که وحشت سوریه را گرفته و همه به دنبال راهی برای رفتن بودند یکه و تنها ایستادگی کرد تا درس مقاومت را به ما یاد دهد و نتیجه آن این شد که امروز نیروهایی برگرفته از فرهنگ بسیج در سوریه، عراق و افغانستان رسالت بزرگ خود را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: اگر امروز می بینیم ترامپ با عصبانیت با مردم ایران برخورد می کند این به دلیل بهره‌گیری از فرهنگی است که شهید «همدانی» و امثال آن ایجاد کرده اند که امیدواریم ما و مسئولان بتوانیم درمسیری که شهید «همدانی» ترسیم کرده حرکت کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه استان همدان بعد از شهادت سردار همدانی 13 شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است، یادآور شد: شهادت شهید «همدانی» عاملی مهم در ایجاد علاقه جوانان برای حضور در جبهه مقامت  شد به طوری که بعد از شهادت این شهید والامقام بارها افراد و نیروهایی برای اعزام به سوریه ثبت نام کردند  تا در ادامه مسیری باشند که سردار «همدانی» در آن گام نهاد.

وی با بیان اینکه در انتخاب نیرو برای گردان فاتحین در اندیشه بودیم که از بین افراد ثبت نام کننده چه کسی را انتخاب کنیم، یادآور شد: در این خصوص افراد بسیاری با نگاه ملتمسانه درخواست داشتند تا در این سطح سازماندهی شوند و گاهاً با ما قهر می کردند و این نشان از این موضوع دارد که مردم و فرزندان شهید «همدانی» آماده انجام وظیفه هستند و در دفاع از ارزش ها و مرز وبوم  اعتقادادت احساس تکلیف می کنند.

سردار مجیدی خاطرنشان کرد: هر جا رهبر انقلاب اراده کند سربازانش در استان همدان آمادگی و شایستگی دارند تا بتوانند به عنوان سرباز ولایت انجام وظیفه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات