برگزاری مسابقات قرآنی ویژه کارکنان اداره کار تعاون و رفاه مازندران

ابوعلی مهدی‌زاده از برگزاری مسابقات سراسری قرآن ویژه «کار، تولید و تعاون» با حضور قریب به یکصد برادر و خواهر قرآنی در آخرین پنجشنبه ماه محرم الحرام در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۸۹۳۵۶۳۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ابوعلی مهدی‌زاده در گفت‌وگویی با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری قرآن ویژه «کار، تولید و تعاون» در مازندران گفت: توسعه و تعمیق معارف اسلامی و قرآنی در بین کارگران، کارفرمایان و تعاونگران و جامعه کار و تولید و خانواده این افراد از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

وی افزود: همه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران و افراد زیرپوشش خدمات بهزیستی، تأمین اجتماعی و خانواده‌های آنها می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

مدیر اجتماعی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت، مفاهیم و حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن برگزار می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: حدود 90 شرکت کننده در این مسابقات ثبت‌نام کرده که 20 نفر خانم و 70 نفر آقا هستند.

مهدی‌زاده در پایان با اشاره به اینکه نفرات برتر استانی به مرحله کشوری این مسابقات اعزام می‌شوند، گفت: این مسابقه در روز پنج‌شنبه 27 مهرماه در سالن همایش‌های این اداره‌کل برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار