خبرهای داغ:
بیانیه تیپ مستقل 83 امام صادق(ع) در محکومیت اظهارات ترامپ
تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفرصادق(ع) در بیانیه ای ضمن محکومیت اظهارات اخیر رئیس جمهور امریکا اعلام کرد: این تهدیدات و یاوه گویی ها کوچکترین تاثیری در اراده پولادین سپاه پاسداران و ملت بزرگوار ایران ندارد.
کد خبر: ۸۹۳۵۵۷۹
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، بخش هایی از بیانیه تیپ مستقل 83 روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) به شرح ذیل است: سخنان گستاخانه و شرم آور رئیس جمهور پریشان خاطر آمریکا بار دیگر حقانیت مواضع ضد آمریکایی جمهوری اسلامی ایران و نگاه تیز و بیدار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در عدم اعتماد به رژیم فریب کار آمریکا را به منصه ظهور رساند.

ملت های آزاداندیش دنیا به خوبی می دانند که در قرن اخیر منشأ و محور شرارت در همه نا امنی هایی که در دنیا صورت می گیرد به دست آمریکای جنایتکار و همپیانان او در مناطق مختلف شکل می گیرد.

چگونه است که رئیس جمهور نادان و تازه به دوران رسیده امریکا سخنان افشا گرانه خود در تبلیغات انتخاباتی را زود از یاد می برد و با وجود اعتراف به نقش آمریکا در ایجاد و حمایت همه جانبه از داعش اکنون ملت شریف ایران را حامی تروریست خطاب می کند.

 امروز همه مردم دنیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بعنوان نماد واقعی مبارزه علیه تروریست و دست پرورده های آمریکا و اسرائیل میدانند و عصبانیت و هزیان گویی سران کاخ سفید و همپیمانان آن در تروریست خواندن سپاه ناشی از شکست داعش و به نتیجه نرسیدن نقشه های شوم آمریکا در منطقه به خاطر تلاش های ایثارگرایانه سپاه پاسداران و محور مقاومت می دانند.

تیپ مستقل 83  روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفرصادق(ع)، ضمن محکومیت شدید گزافه گویی های تکراری رئیس جمهور بی منطق آمریکا از پاسخ کوبنده و صریح مسئولان نظام به ویژه رئیس جمهور محترم به این یاوه گویی ها قدر دانی نموده و اعلام می دارد تهدیدات پوشالی سران مغرور و متکبر کاخ سفید نه تنها در اراده پولادین پاسداران انقلاب اسلامی و ملت قهرمان و با بصیرت ایران کمترین تأثیری ندارد بلکه موجب انسجام بیشتر مردم و روشن شدن چهره بیش از پیش دولت عهد شکن و فریب کار آمریکا در اذهان عمومی جهانیان خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها