اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از نمایش و فیلم کوتاه که تا پایان بهمن‌ماه باید قابلیت تولید و اجرا داشته باشد حمایت می کند.
کد خبر: ۸۹۳۵۵۷۰
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در راستای تحقق گفتمان‌سازی اقتصاد مقاومتی، گفت: فیلم‌نامه‌ها و نمایش‌نامه‌هایی که در این حوزه تولید شوند، متناسب با نوع و حجم کار مورد، حمایت جدی اداره کل قرار می‌گیرند.

ناصر مقدم با اشاره به مدت زمان تعیین شده برای ارائه درخواست از سوی هنرمندان جهت بهره‌مندی از این حمایت، افزود: از همه هنرمندانی که علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه هستند، درخواست می‌شود فیلم‌نامه‌ها و نمایش‌نامه‌های خود را جهت تصویب و اجرا حداکثر تا ١٠ روز آینده به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تحویل دهند.

وی اظهار داشت: فیلم‌های کوتاه و نمایشنامه‌هایی که به تصویب می‌رسند، حداکثر تا پایان بهمن‌ماه باید قابلیت تولید و اجرا داشته باشند، در غیر این صورت شامل این حمایت نخواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با تاکید بر اینکه مهلت ١٠ روزه‌ای تعیین شده برای ارسال فیلم‌نامه و نمایش‌نامه با موضوع اقتصاد مقاومتی قابل تمدید نیست، اظهار داشت: به آثاری که بعد از این زمان به اداره کل تحویل شوند، ترتیب اثر داده نمی‌شود.

 

ارسال نظرات