حجت الاسلام عباسی به همراه جمعی از مسئولین دانشگاه از پروژه در حال ساخت یک باب منزل مسکونی برای خانواده فقیر در روستای سراب ایوان که به همت نفر از جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایوان در سه بازه زمانی و به مدت 40 روز ساخته شد، بازدید به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۹۳۵۵۶۲
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی استان ایلام، دانشجویان جهادگر بسیج دانشجویی به نیت قرب الی الله و رضایت خلق الله برای مزدودن محرومیت و فقر از چهره مظلوم مناطق روستایی کمر همت را بسته و باعشق تمام برای شاد کردن دل این مردمان خدمت می کنند و در این مسیر الهی از هم گوی سبقت را می ربایند.
 
 
عصر دیروز، حجت الاسلام عباسی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمومنین(ع) استان، حجت الاسلام مالمیر به همراه رئیس دانشگاه آزاد ایوان از فعالیت جهادی گروه شهید نظری بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایوان  در روستای سراب ایوان بازدید به عمل آوردند.
 
جمال مردای، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد ایوان در گفتگو با خبرنگار این سایت گفت: هدف اصلی اردوهای جهادی علاوه بر"خودسازی" و "ایثار"در بین جوانان، محرومیت زدایی از مناطق روستایی است
وی افزود: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایوان با بیان اینکه توان خود را در عرصه های عمرانی به کار خواهیم گرفت، گفت: هدف از اجرای اردوهای جهادی ترویج فرهنگ اسلامی و تحکیم فرهنگ ایثار، فداکاری و گذشت مبتی آموزه های دینی از جهاد و ایجاد رابطه ی صمیمانه بین جهادگران و تشکیل کارگروه های فرهنگی در آینده است.
 
مرادی با بیان اینکه تامین بودجه از طریق کمک های مردمی و بسیج سازندگی است، گفت: جهادگران دانشجو با هدف محرومیت زدایی از روستاهای محروم ایوان اقدام به ساخت یک باب منزل مسکونی 80 متری برای خانواده فقیری در روستای سراب ایوان نمودند.
 
وی افزود: این پروژه عمرانی به مدت 40 روز و در سه بازه زمانی با فعالیت جهادی و شبانه روزی 50 نفر از برادران بسیجی این دانشگاه ساخته شد.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایوان گفت: کار ساخت این منزل مسکونی تا پایان هفته جاری به تمام خواهد رسید.


 ج1.jpg
ج2.jpg
ج3.jpg
ج4.jpg
ج5.jpg
ج6.jpg
ج7.jpg
ج8.jpg
ج9.jpg
ج11.jpg
ج12.jpg
ج13.jpg
ج14.jpg
ج15.jpgج16.jpg
ج17.jpg
ج18.jpg
ج19.jpg
ج23.jpg

ج24.jpg
ج25.jpg
ج27.jpg
ج23-(1).jpg

انتهای پیام/

ارسال نظرات