جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی برگزار گردید.
کد خبر: ۸۹۳۵۵۴۷
|
۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه کمیته هماهنگی و پشتیبانی به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با حضور مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی برگزار گردید.

سرهنگ دوم پاسدار حاتم ریاحی مدیر سازمان بسیج دانش آموزی استان گفت:هفته بسیج دانش آموزی از ۷ الی ۱۳ آبان با شعار دانش آموز انقلابی٬ مدرسه انقلابی برگزار خواهد شد.

وی افزود: برنامه های بسیج دانش آموزی امسال کیفی و متاسب با قشر دانش آموز اجرا گردد و در این زمینه می توان از ظرفیت دانش آموزان و نخبگان بسیجی در این زمینه استفاده نمود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دانش‌آموزی استان عنوان داشت:  برنامه هایی همچون دیدار دانش آموزان بسیجی با ائمه جمعه٬ دیدار نخبگان بسیجی با سردار فرماندهی محترم سپاه استان٬ دیدار از خانواده معظم شهدا٬ نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس٬ تجلیل از دانش آموزان نخبه٬ نشست های بصیرتی٬ برگزاری مسابقات دو و کوهپیمایی٬ برگزاری یادواره شهدای دانش آموز٬ حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان و... را از برنامه های هفته بسیج دانش آموزی عنوان نمود.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن هفته بسیج دانش آموزی و اعزام کاروان های راهیان نور دانش آموزی می توان از این ظرفیت نیز در اجرای برنامه های هفته بسیج دانش آموزی بهره برد.

ارسال نظرات