مسئول کارگروه نساجی و پوشاک بسیج اصناف در گفتگو با «بسیج»:
قادریان با بیان اینکه بسیج اصناف پیگیر مشکلات این صنف است گفت:هرجایی که کارد به استخوان رسیده است،بسیج وارد عمل شده و اینک با احساس نیاز در بخش صنعت نساجی با تمام توان وارد عمل شده ایم تا این صنعت را نجات دهیم.
کد خبر: ۸۹۳۵۵۳۳
|
۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۳

هوشنگ قادریان مسئول کارگروه نساجی و پوشاک سازمان بسیج اصناف در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به مشکلات پیرامون نساجی اظهار داشت: کشور ما سابقه درخشانی در این صنعت دارد به گونه ای که صنایع نساجی ایران در منطقه و حتی در جهان مثال زدنی بود، اما امروز شرایط طوری شده است که کمتر واحد تولیدی در این صنف به قوت خود فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه بسیج اصناف پیگیر مشکلات این صنف خواهد بود، افزود: هرجایی که کارد به استخوان رسیده است، بسیج وارد عمل شده و اینک با احساس نیاز در بخش صنعت نساجی با تمام توان وارد عمل شده ایم تا این صنعت را نجات دهیم.

این فعال صنعت نساجی ادامه داد: تا زمانی که نقشه راه مبتنی بر تحقیقات پیموده نشود به جایی نخواهیم رسید، در واقع باید گفت توسعه و خروج از رکود اینگونه صنایع نیاز به تحقیقات و پژوهش های بسیاری دارد و در کنار این هم همت دولت را می طلبد.

ارسال نظرات