فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

بسیج ؛ پیشتاز حل مشکلات جامعه

به منظور پیگیری نحوه اجرای برنامه های بسیج در پایگاهها؛فرمانده ناحیه روح الله یزد از پایگاه شهید مروه بازدید نمود.
کد خبر: ۸۹۳۵۴۸۳
|
۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ حسین زارع کمالی در این بازدید گفت:فرهنگ بسیجی یعنی احساس مسئولیت در قبال جامعه و دیگران و وارد گود شدن برای خدمت به جامعه بدون چشم داشت و بسیجی عنصری است مردمی که با ایمان و بصیرت و اتحاد، از حیثیت و شرافت جامعه و ارزش‌های دینی و انقلابی پاسداران صیانت می‌کند.
وی تاکید کرد: بسیجی صاحب تفکر جهادی و انقلابی است و با الهام از حماسه‌های تحول آفرین همچون بعثت نبوی و غدیر علوی و عاشورای حسینی راست قامت و استوار در برابر هرگونه بی عدالتی و ظلم و فتنه می‌ایستد و با همه وجود برای خدمت خالصانه و بی‌منت به خلق خدا سر از پا نمی‌شناسد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد با بیان اینکه امروز عده‌ای بسیج را متهم به تندروی می‌کنند که این ظلم است، اضافه کرد: همین روحیه انقلابی بسیج باعث قوام کشور است و علت بیشتر مشکلات کشور و موانع پیشرفت فاصله گرفتن از روحیه تفکر و فرهنگ بسیجی است و فیش‌های نجومی محصول نبودن تفکر بسیجی و فرهنگ بسیجی است. یک زمانی جنگ بود و باید از مرز‌ها دفاع می‌شد، ولی امروز به برکت وجود رهبری عالمانه و باصلابت مقام معظم رهبری و حضور فعال و همیشه در صحنه مردم جنگ نظامی نیست، ولی کشور با یک سری مشکلات مواجه است و البته بسیج کمکار دولت و مردم برای حل مشکلات می‌باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار