خبرهای داغ:
نشست تربیت و تعالی با محوریت اعتقاد و نقش خداوند در زندگی انسان در حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهراء(س) شهرستان دزفول برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۳۵۴۳۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷

به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهراء(س) شهرستان دزفول،نشست تریت و تعالی با محوریت نقش خداوند در زندگی انسان با همت رابط نمایندگی ولی فقیه در این حوزه در صبح روز سه شنبه مورخ 23/07/96 با حضور خواهر پاسدار دارابی فرمانده ی حوزه مقاومت بسیج خواهران الزهراء (س) شهرستان دزفول، خواهرطلبه آین  مبلغ ومربی طرح صالحین ، فرماندهان و شورای بسیج پایگاه های تابعه این حوزه برگزار گردید.

  خواهر پاسدار دارابی ضمن تسلیت به مناسبت ایام ماه محرم  هدف از برگزاری این نشست های تربیت وتعالی را ایجاد بصیرت افزائی و افزایش سطح اعتقادی،معنوی،اخلاقی بسیجیان بیان نمود.

   خواهر طلبه رآین  مبلغ و مربی طرح صالحین این حوزه نیز ضمن سخنرانی و تسلیت بمناسبت ایام ماه محرم در مورد  اعتقاد و نقش خداوند در زندگی انسان افزود:اعتقاد به خداوند متعال جهان بینی انسان را تغییر می دهد و همچون چراغ راهی است که ما را در مسیر وجاده ی تاریک زندگی راهنمائی می نماید و اگر انسان جهان بینی صحیح داشته باشد از یک انقلاب اجتماعی موفق برخوردار خواهد بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها