خبرهای داغ:
مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در واحد دولت آباد:

ایران سایه شوم گروه های تروریستی را از منطقه کم کرده است

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان گفت: ایران اسلامی به حول و قوه الهی، الطاف حضرت بقیه‌الله(عج)، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و پاسداری رزمندگان اسلام، سایه شوم گروه های تروریستی را از منطقه کم کرده و خواهد کرد.
کد خبر: ۸۹۳۵۳۶۱
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از برخوار؛ مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در کارگاه روابط اجتماعی دانشگاه دولت آباد گفت: سخنان رئیس جمهوری آمریکا به حمد خداوند متعال به شناخت هر چه بیشتر نظام سلطه جهانی توسط همه کشورهای جهان کمک خواهد کرد و با انجام مصاحبه ترامپ مجامع بین المللی، کشور های جهان و مردم حق جو نظاره‌گر حقانیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان و حقارت دولتمردان نظام سلطه هستند.

محمد باقری افزود : آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر و قوانین بین‌المللی، عدم تعهد خود به موافقنامه های بین المللی را بار‌ها در عمل نشان داده است.

وی تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب بارها به این نکته اشاره داشته که تحریف نام تاریخی خلیج فارس و استفاده از عناوین مجعول بیش از آنکه خدشه ای بر تاریخ غنی ایران اسلامی داشته باشد نشان از عدم شناخت و خطای راهبردی سیاستمداران نظام سلطه است و اینگونه سخنان ترامپ موجب وحدت و یکپارچگی بیش از پیش ملت ایران خواهد شد.

معاون آموزشی واحد دولت آباد ادامه داد: آقای ترامپ اتحاد ملت یکپارچه ایران را می آزماید، در صورتیکه روسای جمهور و دولتمردان قبلی بارها این اتحاد را سنجیده اند و این نیز از اشتباهات استراتژیک آمریکا در مواجهه با مردم غیور و شهید پرور ایران اسلامی است.

وی افزود: ایران اسلامی به حول و قوه الهی و الطاف حضرت بقیه‌الله(عج) و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب و پاسداری رزمندگان اسلام، سایه شوم گروه های تروریستی را از منطقه کم کرده و خواهد کرد.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان گفت: ملت مبارز و انقلابی ایران سیاست های کثیف استکبار جهانی را می‌شناسد و پاسخ خود را قاطعانه و در برهه‌های مختلف زمانی خواهند داد، همچنین دولتمردان نظام جهانی سلطه بدانند خواب تفرقه در میان ملت متحد ایران را بگور خواهند برد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار