خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند خبر داد

اعزام ۱۹۲۰ دانش‌آموزان نهاوندی به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اعزام۳۷۰ نفر از دانش آموزان بسیجی خواهر به اردوی راهیان نور غرب کشور گفت: پیش‌بینی می شود امسال یک هزار و۹۲۰ نفر از دانش آموزان خواهر و برادر به این مناطق اعزام شوند.
کد خبر: ۸۹۳۵۳۵۹
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۸

اعزام ۱۹۲۰ دانش‌آموزان نهاوندی به اردوهای راهیان نورسرهنگ کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور اظهار داشت:  تعداد ۳۷۰ نفر از دانش آموزان بسیجی خواهر به مدت دو روز به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می شوند.

وی گفت: این کاروان، اولین گروه اعزامی راهیان نور در سال جاری است که از مناطق عملیاتی سرپل ذهاب، اسلام آباد، تنگه مرصاد، بازی دراز، پادگان ابوذر و قصر شیرین بازدید خواهند کرد .

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان داشت: از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای این گروه از خواهران بسیجی اعزامی در کرمانشاه برگزاری رزمایش شبانه است که بعد از آن نیز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید خواهند کرد .

وی اظهار داشت: سال گذشته تعداد ۴ هزار و ۱۹۰ نفر در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام شدند .

کریمی گفت:  پیش بینی می شود امسال نیز یک هزار و۹۲۰ نفر از دانش آموزان خواهر و برادر به این مناطق اعزام شوند.

وی هدف از اعزام کاروان های راهیان نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل آینده دانست و گفت: راهیان نور آثار و برکات بسیاری دارد و همه این موارد از عنایاتی است که شهدا به این ملت دارند و پیوند محکمی بین نسل اول انقلاب و نسل جوان و جدید است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار