خبرهای داغ:
صادر گردید:

آئین نامه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر

سازمان بسیج رسانه استان قزوین در تلاش است تا با برگزاری سومین دوره جشنواره ابوذر، در مسیر گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری معظم انقلاب گام بردارد.
کد خبر: ۸۹۳۵۲۷۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

یه گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، در دهه چهارم انقلاب شکوهمند اسلامی مردم ایران، رکن رکین ولایت فقیه و نقش برجسته آن در سکانداری این کشتی بیش از پیش بر همگان آشکار شده است. نقشی برجسته و بی بدیل که توانسته است در سال‌های پرتلاطم پس از انقلاب وظیفه سنگین حراست و پاسداری از انقلاب را بر عهده گرفته و ایران اسلامی را از گردنه های پرخطر بسیاری که با آن موجه بوده به سلامت عبور دهد.
عصر حاضر هنگامه‌ای حساس است. عصری که در آن رسانه‌ها به عنوان نهادهای تاثیرگذار بر افکار عمومی کنترل و هدایت جوامع را به عهده دارند. امروزه از رسانه‌ها به عنوان رکن چهارم دموکراسی یاد می‌شود و جریان آزاد اطلاعات به عنوان یک ضرورت مهم تلقی می‌گردد.
مطبوعات و رسانه‌ها در کشور عزیزمان در برهه‌های مختلف نقش تاریخی خود را ایفا نموده‌اند چه در اوایل انقلاب، چه در دوره دفاع‌مقدس و چه در سال‌های پس از آن. بی‌شک انتظار از رسانه‌ها و مطبوعات بیش از این است و مطالبه عمومی مردم از رسانه‌ها فراتر از آن چیزی است که امروز رسانه‌ها اعم از مکتوب، تصویری، صوتی یا رسانه‌های موجود در فضای مجازی به آن همت گمارده‌اند. گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری معظم انقلاب یکی از آن مطالبه‌ها است.
سازمان بسیج رسانه استان قزوین در تلاش است تا با برگزاری سومین دوره جشنواره ابوذر، در مسیر گفتمان سازی آرمان‌های انقلاب و منویات رهبری معظم انقلاب گام بردارد.

محورهای جشنواره :
1. تولید ملی و اقتصاد مقاومتی
2. شناخت دشمن
3. مبارزه با تروریسم
4. آزاد اندیشی
5. مبارزه با آسیب های اجتماعی
6. عمل انقلابی
7. مسائل صنفی خبرنگاران
8. دفاع مقدس

بخش‌های جشنواره:
1. خبر و گزارش خبری
2. یادداشت
3. کاریکاتور
4. عکس
5. مستند
6. کلیپ

ضوابط و مقررات شرکت در جشنواره :
1. کلیه اصحاب می توانند در جشنواره شرکت کنند .
2. آثاری در جشنواره شرکت داده می شود که در فاصله زمانی فروردین 96 تا 25 آبان 96 در یکی از نشریات سراسری ، نشریات استانی، خبرگزاری ها و پایگاه خبری منتشر شده باشد.
3. هر متقاضی تنها می تواند در دو بخش و در هر بخش سه اثر را ارائه دهد، در صورت ارسال آثار بیشتر، دبیرخانه جشنواره آثار دریافتی را به صورت تصادفی انتخاب و بقیه را حذف خواهد نمود.
4. آثاری پذیرفته می شود که نام صاحب اثر در آن قید شده باشد در صورت عدم درج نام صاحب اثر و یا نام مستعار، باید توسط مدیر مسئول مهر و امضاء شده باشد.
5. آثاری پذیرفته می شود که در محورهای قید شده ارائه شود.
6. . مطالب مربوط به بولتن های داخلی دستگاه های اجرایی امکان شرکت در جشنواره را ندارند.
7. هر شرکت کننده بایدکپی اثر، فرم مشخصات برای هر اثر، لوگوی نشریه یا خبرگزاری و یک قطعه عکس را تحویل دبیرخانه دهد.( شرکت کنندگان در بخش عکس علاوه بر ارائه مدارک باید اصل عکس های خود را بدون انجام جلوه های ویژه در قالب یک حلقه لوح فشرده تحویل یا ارسال دارند.)
8. مسئولیت پاسخگوئی به هرگونه ادعای افراد حقیقی یا حقوقی در زمینه مالکیت اثر ارائه شده، بعهده متقاضی میباشد و دبیرخانه در قبال دعاوی مذکور هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
9. تصمیم گیری در خصوص مسائل پیش بینی نشده و تفسیر ابهامات احتمالی، صرفا به عهده دبیرخانه جشنواره خواهد بود و انجام تصمیمات اتخاذ شده، برای متقاضی لازم الاجرا است و در غیر اینصورت، ثبت نام و شرکت در جشنواره "کان لم یکن" تلقی خواهد شد.
توضیح : به منظور ایجاد فرصت بیشتر برای اصحاب رسانه ؛ اعضای جشنواره و داوران و کمیته اجرایی حق ارسال آثار ندارند.

نحوه ثبت نام، ارسال آثار و شرایط شرکت در جشنواره :
مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا تاریخ 25 آبان می‌باشد.
متقاضیان شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به صورت ارسال پستی یا تحویل حضوری یا ارسال به آدرس تلگرام @abouzar3، ارسال نمایند .
تلفن دبیرخانه : 02833785100
آدرس دبیرخانه : قزوین ، شهرک کوثر ، خ.اندیشه ، نبش خ.ابوذر جنوبی ، پ 9، سازمان بسیج رسانه استان قزوین
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار